گوناگون

«دروازه بهشت» با اکبر عبدی به شمال می‌رود

پارسینه: مهدی صباغ‌زاده که چندی پیش سریال رمضانی شبکه تهران با عنوان «دروازه بهشت» را در منطقه‌ای در حصار کرج کلید زد، هفته‌ی آینده این مجموعه را برای ادامه‌ی تصویربرداری به شمال کشور می‌برد.

مسعود ردایی، تهیه‌کننده مجموعه مناسبتی شبکه تهران ضمن اعلام این خبر، درباره‌ی ویژگی سریال، بازیگران و جزئیات کلید‌ خوردن آن توسط مهدی صباغ‌زاده، توضیح داد: مهدی صباغ‌زاده یکی از کارگردانانی کارکشته‌ای است که چندسالی از تلویزیون دور بود و اکنون با «دروازه بهشت» به تلویزیون آمد. این سریال از همان ابتدا قرار بود سریال مناسبتی شبکه تهران در رمضان امسال باشد.

وی با اشاره به انتخاب بازیگران و حضور اکبرعبدی در یک مجموعه تلویزیونی، گفت: تلاش کردیم بازیگرانمان ستاره باشند و آن کاری که در قبال انتخاب بازیگر انجام دادیم به بهترین شکل باشد. علیرغم اینکه صدا و سیما دو سه بازیگر بیشتر معرفی نمی‌کند ما تمام تلاشمان را کردیم علاوه بر آن، از حضور بازیگران ستاره در یک سریال مناسبتی استفاده کنیم.

ردایی در ادامه به ویژگی و مضمون سریال «دروزاه بهشت» اشاره کرد و گفت: سریالمان مضمون اجتماعی و طنز فاخر دارد؛ خیلی مستقیم نیست ولی مضمونی اجتماعی دارد.

او در عین حال افزود: به جز حضور اکبر عبدی به عنوان بازیگر ستاره، سایر بازیگران نیز از جمله مجید مظفری، شهره لرستانی، مریم امیر جلالی، رامتین خداپناهی، افشین هاشمی، زهیر یاری نیز ستار‌ه‌اند.

این تهیه‌کننده همچنین گفت: سعی کردیم علاوه بر استفاده و انتخاب بازیگران حرفه‌یی، از عوامل پشت صحنه و تیم حرفه‌یی نیز برای ساخت این مجموعه استفاده کنیم.

ردایی درباره‌ی روند تصویربرداری این سریال و رساندن آن به پخش در ایام رمضان، گفت: تصویربرداری اکنون انجام می‌شود و تاکنون 10 قسمت از این مجموعه 26 قسمتی به همراه مونتاژ آن انجام شده است.

وی همچنان عنوان کرد: عنوان این سریال با نام «دروازه‌بهشت» موقتی است و قرار است تغییر کند.

به گزارش ایسنا، مجموعه «دروازه بهشت» به نویسندگی عباس نعمتی و کارگردانی مهدی صباغ‌زاده 20 اسفندماه 91 در منطقه‌ای در حصار کرج با بازی افشین هاشمی، شهره لرستانی، مجید مظفری، لاله اسکندری، سحر آروین، زهیر پاری کلید خورد و مراحل ساخت آن قرار است در شمال کشور ادامه پیدا کند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد