گوناگون

نامه جدید روحانیون مجلس به جامعتین

پارسینه: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از امضای نامه به جامعتین برای معرفی گزینه اصلح خبر داد و گفت: روحانیون مجلس در نامه‌ای از آقای مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی درخواست کردند گزینه‌ای را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کنند.

اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با ارسال نامه‌ای به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار معرفی نامزد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از امضای نامه به جامعتین برای معرفی گزینه اصلح خبر داد و گفت: روحانیون مجلس در نامه‌ای از آقای مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی درخواست کردند گزینه‌ای را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کنند.

وی ادامه داد: این نامه به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین ارسال شده است تا برای انتخابات ریاست‌جمهوری گزینه‌ای را معرفی کنند تا انتخاب گزینه اصلح برای ما آسان شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد