گوناگون

اسفنانی: حساس‌ترین انتخابات پس از انقلاب را پیش رو داریم

پارسینه: نماینده شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس معتقد است که انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو حساس‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

محمدعلی اسفنانی، اظهارکرد: هم اکنون دشمنان درصدد هستند که سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ایران تحمیل کند، پس می‌طلبد که مشارکت به صورت حداکثری باشد.

وی با اشاره به این‌که «دشمن می‌خواهد مردم را از جمهوری اسلامی ناراضی کند» افزود: هر رأی که به صندوق انداخته شود مهر تأییدی بر نظام است.

نماینده فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی، ادامه داد: افزایش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد باعث شاد شدن دل مقام معظم رهبری و یأس دشمن است.

اسفنانی در خصوص مشکلات حال حاضر در داخل کشور بیان کرد: قطعا مشکل عمده حال حاضر، مدیریت است، ایران کمبود منابع و منابع فکری ندارد، اما اگر بهترین نسخه‌های اقتصادی با مدیریت صحیح اجرا نشود به نابودی کشانده خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای خروج از مشکلات داخلی و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی، مدیریت کلان کشور باید تغییر کند و علمی و تخصصی شود.

نماینده فریدن، فریدونشهر و چادگان پیرامون میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم حضوری جدی خواهند داشت و خوشبختانه از لحاظ چینش نامزدها، موقعیتی فراهم شده است که تمامی گروه‌ها بتوانند در انتخابات نماینده داشته باشند و در رأی‌گیری شرکت کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد