گوناگون

مشارکت ۷۰ درصدی در کرمان

پارسینه: رئیس ستاد انتخابات کرمان مشارکت مردم در انتخابات را بیش از 70 درصد اعلام کرد.

جواد کمالی در حاشیه‌ بازدید اعضای ستاد انتخابات استان کرمان از برخی حوزه‌های انتخاباتی شهر کرمان، افزود: پیش‌بینی ما مشارکت 70 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات بود؛ اما آن‌چه تاکنون شاهد بودیم مشارکت بیش از 70 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات است.

وی حضور گسترده‌ مردم در یازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره‌ی انتخابات شوراها را نشانه‌ شور، شعور و احساس تعهد و مسئولیت مردم دانست و گفت: مردم ایران اسلامی پای دین و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند؛ اما متاسفانه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها این موضوع را نمی‌فهمند.

کمالی افزود: غربی‌ها با تلاش فراوان، تحریم‌های اقتصادیِ به قول خودشان فلج‌کننده، کشورآزاری و ملت‌آزاری تلاش کردند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کم‌رنگ کنند؛ اما نتیجه‌ای عکس از همه‌ اقدامات خصمانه‌ خود گرفتند.

وی ادامه داد: حضور گسترده‌ مردم ایران در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد که تک تک مردم با احساس مسئولیت نسبت به نظام اسلامی پای صندوق‌های رای آمدند.

کمالی خاطر نشان کرد: حضور گستره‌ مردم در پای صندوق‌های رای علی‌رغم همه‌ مشکلاتی که غربی‌ها ایجاد کردند، نشان می‌دهد در بطن ملت ایران ایمانی نهفته است که برای غرب، آمریکا، صهیونیست و استکبار شناخته شده نیست.

وی افزود: 34 سال است که این اتفاقات رخ داده است؛ اما استکبار هنوز نمی‌خواهد بفهمد که ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده است.

کمالی هم‌چنین در خصوص کمبود تعرفه‌ی رای در برخی از شعب لخذ رای استان نیز اظهار داشت: در هر کدام از شعب اخذ رای که با کمبود تعرفه مواجه شده‌اند، از استان و یا شهرستان‌های مجاور تعرفه‌ مورد نیاز تامین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

  • کرمانی

    کرمان شهر اصلاح طلباست

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد