گوناگون

۱۴ نماینده وزیر ارشاد را به مجلس کشاندند

پارسینه: 14 نفر از نمایندگان مجلس وزرای نیرو و ارشاد را برای پاسخگویی به سؤالات‌شان و ارائه گزارش،‌ به کمیسیون‌های عمران و فرهنگی خانه ملت کشاندند.

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این هفته با تشکیل جلساتی پس از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات واصله، طرح اصلاح ماده 101 قانون شهرداری و طرح کاهش آلودگی هوا را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

انتخابات هیئت ‌رئیسه جدید کمیسیون عمران نیز عصر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و سپس مجید نامجو وزیر نیرو برای پاسخگویی به سؤالات نبی‌الله‌احمدی نماینده داراب، کارخانه نماینده همدان، قاسم عزیزی نماینده شازند و عطاءالله حکیمی نماینده رودبار، در کمیسیون مذکور حضور می‌یابد.

همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جلساتی پس از برگزاری انتخابات هیئت‌ رئیسه جدید این کمیسیون، یک نفر از اعضای کمیسیون را به عنوان ناظر در هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انتخاب می‌کنند.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم عصر روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به سؤالات مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر، نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات،‌جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، مهناز بهمنی نماینده سراب، امیر خجسته نماینده همدان، جعفر قادرمرزی نماینده قروه، قاسم جعفری نماینده بجنورد، بیژن نوباوه نماینده تهران، عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان و زهره طبیب‌زاده نماینده تهران در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد