گوناگون

طالقانی: جمعه مرخص می‌شوم

پارسینه: سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای افزود: این روزها فشار کاری افزایش یافته است. در آستانه 2 اعزام به خارج از کشور هستیم اما از بی‌پولی رنج می‌بریم. امیدوارم مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود تا من هم از این شرایط رهایی یابم.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی و سرپرست فعلی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای امروز (چهارشنبه) به دلیل آمبولی پایش بار دیگر به بیمارستان رفت و بستری شد.

محمدرضا طالقانی به تشریح آخرین شرایط خود پرداخت و گفت: استرس و فعالیت زیاد باعث متورم شدن پایم شد تا جایی که دیگر توان راه رفتن نداشتم. وقتی موضوع را با پزشکان در میان گذاشتم دستور دادند بستری شوم. پایم آمبولی دارد و به همین علت باید تا روز جمعه در بیمارستان بستری باشم.

وی افزود: این روزها فشار کاری افزایش یافته است. در آستانه 2 اعزام به خارج از کشور هستیم اما از بی‌پولی رنج می‌بریم. امیدوارم مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود تا من هم از این شرایط رهایی یابم.

سرپرست فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه‌ای عنوان کرد: خدا شاهد است تمایل نداشتم خبر بستری شدنم رسانه‌ای شود اما نمی‌دانم کدام یک از دوستان این خبر را در اختیار رسانه‌ها گذاشت. باور کنید تا چند ساعت گذشته نزدیک به 238 تماس بی‌پاسخ داشته‌ام. شرمنده دوستان هستم که نمی‌توانم در این شرایط پاسخگوی آنها باشم.

طالقانی تصریح کرد: از مردم قدرشناس می‌خواهم برایم دعا کنند. طبق گفته پزشکان روز جمعه مرخص می‌شوم و اگر عمری باقی باشد از شنبه سر کارم حاضر خواهم شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد