گوناگون

مهلت تسليم اظهارنامه مالياتی تمديد نمی شود

پارسینه: یک مدير كل امور مالياتي استانی، پايان تير را آخرين مهلت تسليم اظهارنامه مالياتي عملكرد سال ۹۱ بيان كرد و گفت: اين مهلت قابل تمديد نخواهد بود.

عباس بي نياز پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با تاکید بر اینکه شهروندان باید با آگاهي و مطالعه كامل در ارائه اظهارنامه الكترونيكي خود تلاش کنند، گفت: روند تسليم اظهارنامه مالياتي مطلوب است و تمامي فعالان اقتصادي و صاحبان مشاغل كه تاكنون نسبت به تكميل و تسليم اظهار نامه مالياتي اقدام نكرده اند در فرصت باقيمانده از تيرماه به يكي از دفاتر خدمات پستي، دفاتر خدمات پيشخوان دولت و يا ساير دفاتر خدماتي مراجعه و نسبت به تكميل و ارائه اظهارنامه خود اقدام کنند.

وی تصريح كرد: موديان در صورت ابهام و هرگونه سوال مي توانند با مراجعه به واحدهاي خدمات موديان مستقر در ادارات امور مالياتي نسبت به طرح موضوع و دريافت پاسخ اقدام كنند. مدير كل امور مالياتي استان سمنان اظهار داشت: دارا بودن کد اقتصادی جدید برای ثبت نام اظهار نامه الکترونیکی عملکرد سال ۹۱ از سوی مودیان ضروری است.

بی نیاز یادآور شد: داشتن کد اقتصادی جدید برای تمامی مودیان مالیاتی اعم از افراد حقیقی و حقوقی مندرج در قانون مهم و ضروری است و بدون داشتن کد اقتصادی جدید مودیان نمی توانند برای اظهار نامه خود ثبت نام کنند. وی با بیان اینکه به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به مودیان مالیاتی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و هیچگونه نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: برای دریافت اظهار نامه های مالیاتی در استان کارگاه های آموزشی برای مدیران، کارشناسان و مسئولان دفاتر پیشخوان دولتی برگزار و آموزش های لازم نیز به آنان ارائه شده است.

مدير كل امور مالياتي استان سمنان به نقش و جایگاه مالیات در اداره جامعه پرداخت و اظهار داشت: مالیات به عنوان یکی از مهمترین راه های در آمد دولت از اهمیت ویژه ای در اداره امور جامعه برخوردار است. بی نیاز اضافه کرد: اگر مالیات به خوبی پرداخت نشود اجرای پروژه ها و طرح ها با مشکل مواجه خواهد شد و با این کار دولت نیز نمی تواند در اداره امور جامعه آن طور که باید به آن دست پیدا کند.

وی در خاتمه تصریح کرد: خدمت به مردم و اجرای طرح ها و پروژه ها با پرداخت مالیات میسر است و همه باید دولت را در رسیدن به اهدافش که خدمت به جامعه است بیش از گذشته یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد