گوناگون

واکنش مشاور رییس جمهور به سایت هایی که خود را نزدیک به دولت می دانند + تکذیب یک ادعا

پارسینه: صادق گفت: در آستانه سفر نیویورک، در حالی که تمام نگاهها به دولت تدبیر و رییس جمهور نشانه رفته ، گرچه عمده ی رسانه ها به وظایف حرفه ای و ملی خود عمل می کنند، اما ممکن است معدودی از سایت ها، شایعات تخریبی را که هیچ نسبتی با واقعیت ندارد را منتشر کنند.

طی ماهها و هفته های اخیر و پس از انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری و پیروزی گفتمان «اعتدال» و روی کار آمدن دولت «تدبیر» و «امید» ، سایت های متفاوتی با استفاده از شعارهای دکتر روحانی پا به عرصه وجود نهاده و بعضا خود را به دولت هم نزدیک می خوانند.

خبرنگار سرویس سیاسی «انتخاب» در این زمینه با محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهور تماس گرفت و نظر او را جویا شد.

صادق گفت: در آستانه سفر نیویورک، در حالی که تمام نگاهها به دولت تدبیر و رییس جمهور نشانه رفته ، گرچه عمده ی رسانه ها به وظایف حرفه ای و ملی خود عمل می کنند، اما ممکن است معدودی از سایت ها، شایعات تخریبی را که هیچ نسبتی با واقعیت ندارد را منتشر کنند.

وی با ابراز بی اطلاعی از «اهداف و افراد پشت ابداع و سازماندهی این دسته از سایت ها» ادامه داد: متاسفانه این دست رسانه ها، خودشان را هم نزدیک و علاقمند به دولت معرفی می کنند اما این ادعا صحت نداشته و مورد پسند دولت نیست.

خبرنگار «انتخاب» در ادامه از صادق در مورد انتشار خبری در مورد «زمزمه های برکناری یکی از وزرا» سئوال کرد که در یکی از همین سایت ها منتشر شده و با استقبال رسانه ها مواجه شده است.

صادق با ابراز شگفتی از انتشار چنین اخبار بی اساس و دور از واقعیتی ، با بیان اینکه «این خبر، هیچ نشانی از حقیقت ندارد»، این دسته از رسانه ها را به رعایت اصول حرفه ای، اخلاقی، دینی؛ و ملی توصیه کرد.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد