گوناگون

حضور مدیران ارشد گمرک در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

کمیسیون اصل ۹۰ اگر در فرایند ساختاری مشکلاتی را در سازمان و ادراه گمرک مشاهده کند در این سازمان ورود خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ اگر در فرایند ساختاری مشکلاتی را در سازمان و ادراه گمرک مشاهده کند در این سازمان ورود خواهد کرد.

داوود محمدی، در گفتگو با ایلنا خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصصو جلسه عصر امروز کمسیون اصل ۹۰گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ امروز در جلسه خود میزبان مسوولان و مدیران ارشد سازمان گمرک کل کشور بودند.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ با حضور مسولان و مدیران ارشد سازمان گمرک و بنادر کشور مشکلات این سازمان و اداره را از قبیل طول مدت ترخیص کالا، توقف کالا، تعرفه گمرکی و سایر مواردی که از افراد حقیقی و حقوقی از این اداره انجام شده است را بررسی کردند.

محمدی بیان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ اگر در فرایند ساختاری مشکلاتی را در سازمان و ادراه گمرک مشاهده کند در این سازمان ورود خواهد کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کرباسیان با حضور در کمیسیون اصل ۹۰ برنامه‌های آینده خود را به اعضا از سیر مراحل قبض کالا تا ترخیص و استفاده از سامانه پیامکی در قبض و ترخیص کالا و تجهیز اداره گمرک به وسایل روز ارائه کرد.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به مدیران ارشد گمرک قول داده‌اند که اگر مشکلات قوانین و مقرراتی در اداره گمرک وجود داشته باشد را به کمیسیون ارائه دهند تا برای رفع این موارد کمیسیون وارد عمل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در آینده‌ای نزدیک در نظر داریم نشست مشترکی میان سازمان گمرک و بنادر کشور با سازمان استاندارد و وزارت بهداشت و درمان و سایر دستگاههای ذی ربط برگزار کنیم تا مشکلات آنان نیز در یک پنجره واحد در ترخیص و قبض کالا‌ها برطرف شود و این سازمان‌ها مجبور نشوند برای حل مشکلات خود به چندین دستگاه و سازمان مراجعه کنند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد