گوناگون

انحراف توجه‌ها از ژنو از اهداف بمب‌گذاری در لبنان است

پارسینه: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تغییر و منحرف کردن کانون توجه‌ها‌ از مذاکرات ژنو به سوی لبنان را یکی از اهداف بمب‌گذاری و اقدام تروریستی امروز در بیروت قلمداد کرد.

عباسعلی منصوری امشب در کاشان با محکوم کردن اقدام تروریستی امروز در بیروت، اظهار داشت: ‌در پشت پرده این جنایت رژیم صهیونیستی قرار دارد چه در مرحله آموزش و چه در بخش اجرای عملیاتی آن نقش این رژیم انکارناپذیر است.

وی این اقدام رژیم صهیونیستی را برگرفته از بغض این رژیم از نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در هر زمانی جمهوری اسلامی به دستاوردی دست می‌یابد این رژیم به چنین اقداماتی دست می‌زند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با غیرانسانی خواندن این اقدام، بیان داشت:‌ این‌گونه اعمال در ذات رژیم صهیونیستی نهادینه شده و کارنامه‌ و سوابقش در این گونه اقدامات مشخص است.

منصوری تغییر و منحرف کردن کانون توجه‌ها‌ از مذاکرات ژنو به سوی لبنان را یکی از اهداف بمب‌گذاری و اقدام تروریستی امروز در بیروت عنوان و تصریح کرد: شعله‌ور کردن جنگ داخلی، قومی و مذهبی هدف دیگر طراحان این اقدام شوم ترویستی است تا با این‌گونه اقدامات بر آتش تفرقه بیش از پیش بدمند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار روز گذشته با وزیر صنعت ابراز داشت: بحث منطقه ویژه اقتصادی از جمله مسائل مهم منطقه‌ای بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد رایزنی‌ها با آقای جهانگیری صورت گیرد تا پس از بررسی و در صورت عدم امکان اجرای طرح از این مسیر، بخش خصوصی وارد این عرصه شود.

منصوری از ساماندهی و رفع مشکلات صاحبان صنعت و تشریح توانمندی و ظرفیت صنعتی کاشان برای جذب سرمایه‌گذاران به عنوان دو رویکرد در خصوص مسائل این بخش در منطقه مورد مسئولیت خود نام برد و گفت: در نظر داریم با حضور وزیر صنعت نشست هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های صنعتی و اشتغال برگزار شود تا از سویی مشکلات صاحبان صنعت با حضور وزیر حل شود و از سویی با ایجاد اطمینان‌بخشی ترسی که سرمایه‌گذاران برای حضور در عرصه صنعت دارند برطرف شود و با حضور و کارآفرینی توسط آنها مشکلات بیکاری منطقه برطرف شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد