گوناگون

چرا استاندار تهران ناگهانی جلسه در باقر شهر را ترک کرد؟

ایرنا - سید حسین هاشمی استاندار تهران صبح امروز (دوشنبه) به دلیل بی نظمی و عدم حضور به موقع مدعوین و شرکت کنندگان جلسه کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات در باقر شهر، این جلسه را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، استاندار تهران به عنوان اولین سخنران کارگاه آشنایی اعضای شورای شهر باقر شهر با قوانین و مقررات مرتبط با مدیریت شهری بود.

براساس این گزارش، پس از آنکه برخی از اعضای دعوت شده به این کارگاه آموزشی که آشنایی با قوانین و مقررات را یدک می کشد، با تاخیر نزدیک به یک ساعت دراین جلسه حضور نیافتند، استاندار در اعتراض به این روند، جلسه را ترک کرد در حالی که اصرار فرماندار شهرری نیز نتوانست استاندار تهران را از تصمیم خود بازدارد.

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین ومقررات مرتبط با مدیریت شهری و محلی در محل سالن عطر یاس باقر شهر با حضور فرماندار شهرستان ری و اعضای شورای اسلامی شهرهای باقرشهر، حسن آباد، کهریزک، فشافویه، پیشوا، پاکدشت و ری برگزار می شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد