گوناگون

تعیین قیمت ۲ هزار و ۶۵۰ تومانی برای هر دلار

پارسینه: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی متغیرهای بودجه ۹۳ همچون قیمت هر بشکه نفت، قیمت دلار و میزان صادرات نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی متغیرهای بودجه ۹۳ همچون قیمت هر بشکه نفت، قیمت دلار و میزان صادرات نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، درباره جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه، اعضا وارد کلیات بودجه ۱۳۹۳ کل کشور و بررسی ماده واحده آن شدند.

وی افزود: در این جلسه محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و معاونین وی نیز حضور داشتند و به سؤالات وکلای ملت درباره بودجه سال آینده پاسخ می‌دادند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت:‌ بر اساس آنچه در بودجه ۹۳ آمده، قیمت نفت در هر بشکه به میزان یکصد دلار و صادرات نفت به میزان یک میلیون بشکه تعیین شده است.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد:‌ قیمت دلار نیز در بودجه سال 93 به میزان 2 هزار و 650 تومان تعیین شد.

وی در پایان با اشاره به اعتراضات نمایندگان برخی استان‌ها به بودجه سال آینده کشور، متذکر شد: عمده اعتراضات نمایندگان به جداول بودجه ۹۳ بود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد