گوناگون

پاسخ یک مسئول به شایعه استفاده از تختخواب در محل کار

چندی پیش یکی از شهروندان از استفاده مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از تخت استراحت در محل کارش و پاسخگویی به مراجعین به صورت...گله کرده بود.

به گزارش پارسینه به نقل از از سایت هلیل نیوز، این شهروند که برای انچام کاری به دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان مراجعه کرده بود وقتی که رئیس دفتر مدیر کل می گوید که نامه و یا درخواستتان را بدهید حاج اقا امضاء کنند و مقدور نیست حضورا" با ایشان صحبت کنید،این ارباب رجوع با اصرار تقاضا می کند که باید حتما مدیر کل را ببینم و از قضاء اجازه ورود به دفتر مدیر کل به این ارباب رجوع داده می شود و وقتی که ملاحظه می کند مدیر کل روی یک تخت استراحت می کند و به صورت خوابیده به مراجعین پاسخ می دهد بسیار ناراحت می شود و بیرون می آید.

این شهروند گفت:وقتی که یک مدیری در وضعیت بد جسمانی قرار دارد و یا اینکه مشکل جسمی برایش پیش آمده به جای استفاده از تخت استراحت از مرخصی استفاده کند و اگر چه این مدیر برای رفاه حال مراجعین با چنین وضعیت جسمی در محل کارش حاضر شده ولی این نحوه برخوردها هم به ارباب رجوع بی حرمتی است و هم به جایگاه مدیر.

وی افزود:ایکاش مدیران جایگاه و شان مدیریتی را در جامعه اسلامی رعایت می کردند .

در حالی این شهروند در گفتگو با هلیل به دفعات پیگیری این موضوع را که برای ما هم باور کردنی نبود ،درخواست داشت ما نیز برای شفاف سازی و برطرف شدن این شائبه ،اصل ماجرا را از مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان جویا شد یم.

محمد فولادی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در پاسخ به این شائبه و گلایه مندی مراجعین در گفتگو با هلیل افزود:این چیزی را که شما مطرح می کنید شاید در یک مقطعی اینگونه بوده ولی بنده هر وقت اربارب رجوعی وارد اتاقم شده بلند شدم.

وی افزود:هر کس از بیرون آمده من حرمت نگهداشته ام و احترام گذاشتم و بلند شدم.

فولادی تصریح کرد:منهتا این قضیه مربوط به چند وقت پیش است که در یک مقطعی چند روزی به دلیل کمر درد و ناراحتی دیسک کمر که برایم پیش آمده بود مشکل داشتم ولی اینگونه نبوده که در مقابل ارباب رجوع بلند نشوم.

وی خاطر نشان کرد:هر وقت ارباب رجوعی آمده در خدمتشان بودم .

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد:در حال حاضر بیماری ام بهتر شده و تختی در کار نبوده یک صندلی بوده که باز می شود و به صورت تخت هم در می آید و در حال حاضر هم جمع شده است.

وی ضمن عرض پوزش از مراجعین و یا ارباب رجوعی که شاید بهش بی حرمتی شده است گفت:اگر موردی و یا کسی هم بوده که ناراحت شده و من نمی دانم چه فردی است ولی شما حتما از در رسانه تان از ایشان معذرت خواهی بکنید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد