گوناگون

می‌خواهم گذرنامه‌ی اسرائیلی‌ام را آتش بزنم

پارسینه: چرا می‌خواهم گذرنامه‌ی اسرائیلی‌ام را آتش بزنم عنوان مقاله‌ای‌ست که میرا بل هیلل نویسنده اسرائیلی نوشته و در مجله ایندپندنت منتشر کرده.

مقاله اینطور شروع می شود: او جوان است. زیباست. فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته‌ی کامپیوتر است و نماینده مجلس اسرائیل است و علت اینکه در آستانه ی آتش‌زدن به گذرنامه‌ی اسراییلی‌ام هستم، زیرا پشت این چشمان زیبا و معصوم عفریت مرگ پنهان است...او از نمایندگان راست افراطی کنست است. راست گراتر از نتانیاهو.

او در صفحه‌ی فیس‌بوک خود نوشته است:« پشت هر تروریستس ده‌ها زن و مرد ایستاده‌اندکه بدون آنها او نمی‌تواند به عملیات تروریستس اقدام کند. همه آنها رزمنده‌های دشمن هستند و خونشان مباح. این شامل مادران شهیدان هم می‌شودکه آنها را با گل و بوسه به جهنم می‌فرستند. آنها هم باید به دنبال پسران‌شان بروند. هیچ جیزی جز این عادلانه نیست. آنها هم باید بروند و خانه‌هایی که در آنها مار پرورده‌اند. در غیر اینصورت بچه‌مارهای بیشتری عمل می‌آیند...»

ارسال نظر

  • محمدرضادیداری

    خدایا بشریت چقدر نادون و لجوج خشن وبی رحم شده .این شامل همه میشه مصادره ی به مطلوب نکنید

  • محمدرضادیداری

    زین همرهان سست عناصر دلم گرفت /شیر خدا ورستم دستانم ارزوست

  • ناشناس

    خدا الهی نسل خودشو هر چه زودتر از زمین برداره به حق امام زمان عج

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد