گوناگون

کنفرانس خبری بازیگر مشهور در بنگاه املاک

پارسینه: تصمیم اکبر عبدی هنرمند سر‌شناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه‌های ترکیه داشته است. به گزارش ایرنا رسانه‌های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه‌ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند.

تصمیم اکبر عبدی هنرمند سر‌شناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه‌های ترکیه داشته است. به گزارش ایرنا رسانه‌های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه‌ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که عبدی که نقش اول را در بیش از ۹۰ فیلم در ایران بازی کرده است با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت: به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است که در این شهر به زندگی ادامه دهد. ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سر‌شناس سینما، تئا‌تر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است.

او گفته که به توصیه دوست قدیمی خود منصور پیری، به آلانیای ترکیه آمده و در این شهر منزلی خریداری کرده تا عمر خود را در این شهر بگذراند. به گزارش این شبکه خبری، عبدی گفته است که می‌خواهد از این به بعد در ترکیه به زندگی و فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد.


ارسال نظر

  • ناشناس

    خوبه بهتره فیلم اخراجیهای 5 در آنتالیا فیلم برداری بشه!

  • ناشناس

    پولای مفت اخراجی ها باید یه جایی خرج بشن دیگه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد