گوناگون

راهکار عجیب دولت احمدی‌نژاد برای پرداخت حقوق پزشکان

پارسینه: به تازگی، وزیر بهداشت گفته: دولت گذشته به دلیل نداشتن بودجه برای پرداخت حقوق‌های پزشکان به آنان اجازه تأسیس مطب و خرید دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی داده بود تا پزشکان جوان بتوانند، فعالیت شخصی کنند. این در حالی است که مشکل ما کمبود نیروی متخصص است.

به گزارش پارسینه، به تازگی، وزیر بهداشت گفته: دولت گذشته به دلیل نداشتن بودجه برای پرداخت حقوق‌های پزشکان به آنان اجازه تأسیس مطب و خرید دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی داده بود تا پزشکان جوان بتوانند، فعالیت شخصی کنند. این در حالی است که مشکل ما کمبود نیروی متخصص است.

در آخرین روزهای دولت دوم محمود احمدی‌نژاد، محمدحسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت در اعتراض به رادیولوژیست‌ها به حضور دستگاه‌های سونوگرافی و رادیولوژی در برخی مطب‌ها، از دادن مجوز خدمات رادیولوژی به پزشکان عمومی و اجازه انجام سونوگرافی به متخصصان زنان دفاع کرد و گفت: این واگذاری بر اساس استانداردهای جهانی در حال بررسی است و نباید مردم را از این امکان محروم کنیم.

ارسال نظر

  • ناشناس

    دروغ که حناق نیست هرچقدر میتونین بگین

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد