گوناگون

گروکشی عجیب شهرداری اردبیل

پارسینه: در اقدامی تلافی جویانه و عجیب ساعت ۲۲ امشب (چهارشنبه) شهرداری منطقه دو اردبیل به بهانه ساخت و ساز غیرمجاز، ساختمان موزه طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل را پلمب نمود.

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه محیط زیست، سه شنبه این هفته کارخانه آسفالت شهرداری منطقه دو اردبیل به دلیل آلایندگی شدید هوا و عدم رعایت استانداردهای محیط زیستی پس از چندین نوبت دریافت تذکر و صدور اخطاریه های محیط زیست، با دستور مقام قضایی تعطیل شد.

در اقدامی تلافی جویانه و عجیب ساعت ۲۲ امشب (چهارشنبه) شهرداری منطقه دو اردبیل به بهانه ساخت و ساز غیرمجاز، ساختمان موزه طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل را پلمب نمود.

با وجود اینکه تعطیلی کارخانه آسفالت کاملا قانونی به دلیل آلایندگی شدید و در راستای حفظ محیط زیست و سلامت عمومی شهروندان اردبیل بوده است، اما اقدام تلافی جویانه شهرداری اردبیل در پلمب ساختمان موزه طبیعی محیط زیست این شهر اقدامی عجیب و بحث برانگیز است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    در کشور قانون نیست وقتی هر بی سوادی شورا می شود نتیجه اش همین هست

  • ناشناس

    باید این شهردار بر کنار شود برای منافع خود دارد با جان مردم بازی می کند هرکس وهر جناحی که می خواهد باشد

  • سید محسن

    عجــــــــــــــــــــب

  • اسکندر

    جهان سوم

  • ناشناس

    جالبه قدرتها اداری که زیر مجموعه دولت هستند با هم جنگ دارند انگار هرکدوم والی یک ایالت اند قافل از اینکه خادم کشور باید باشند نوکر هوای نفس و تکبر خویشند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد