گوناگون

نتیجه ۶ سال فعالیت‌های تیم آقای جلیلی کجاست؟!

پارسینه: عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: «سؤال من از آقای جلیلی این است که اولا چرا ایشان نتیجه عملکرد شش‌ساله‌اش را همچون تیم فعلی در اختیار کمیسیون قرار نمی‌دهد و ثانیا به‌راستی تفاوت دو قطع‌نامه 1929 و 2231 چیست و کدام در راستای منافع ملی است؟!؟»

عباسعلی منصوری‌آرانی با اشاره به حضور سعید جلیلی در جلسات کمیسیون ویژه برجام یادآور شد: هم‌اکنون تیم مذاکره‌کننده کتابچه‌ای را به‌عنوان «برجام» در اختیار کمیسیون گذاشته و سؤال اینجاست که نتیجه شش‌سال فعالیت‌های تیم آقای جلیلی کجاست؟!

متأسفانه برخی از نمایندگان نسبت به بعضی میهمانان با احترام و نسبت به گروهی دیگر با تندی و بی‌احترامی برخورد می‌کنند اما مردم به‌خوبی متوجه انگیزه‌های برخورد دوگانه این نمایندگان می‌شوند.

ارسال نظر

  • حقگو

    اتفاقا اقای ارانی سوال خوبی کردکه درخورپاسخ مناسبی بودمنتهی حجب وحیای دکترجلیلی مانع شدکه جواب دندانشکن راارائه کندبله تیم جدیدکتابچه ای رابه نام برجام ارائه کردکه سرشاراست ازامتیازات داده شده ولی تیم هسته ای قبلی کتابچه ترکمنچای ارائه نکردبلکه عملا اورانیم 20%تولیدکردعملا تعدادسانتریفیوژهارابه 20000عددرساندعملااب سنگین تولیدکردیعنی همان چیزهایی که تیم هسته ای جدیدباافتخاردرقالب یک کتابچه مضحک به نام برجام همه راتنزل دادوهمچنان تحت بدترین نظارتها قرارگرفت وتحریمهاسالها باقی خواهدبودوبا...همچنان ازان دفاع میکند

  • ناشناس

    نتیجه شش سال فعالیتهای تیم آقای جلیلی همانی بود که تیم آقای ظریف با آن معامله کرد وگرنه آقای روحانی احتمالا تنبان ملت را به هم به آمریکاییها میداد.

  • آزاد

    آقای جلیلی بعد از دعوت خبرگان برای سخنرانی احتمالا اعتماد به نفس مضاعفی در باب سوابق دوران مدیریت شان پیدا کرده اند و گرنه هر انسان اهل نظری می داند که در دوره ایشان اصلا کاری انجام نشد که بخواهد گزارش کار ارائه نماید! تایید این مدعا مناظره هسته ای دکتر ولایتی و ایشان در سال 92

  • ناشناس

    نتيجه 6سال فعاليت آقاي جليلي و دوستانشان را مردم با تمام وجود زير بار تحريم ها ، گراني ها ، نداشتن رابطه با كل دنيا و.... حس كردند ديگر نيازي به گزارش ايشان نيست .

  • صالح

    این توافق اگه توسط اصولگرایان بدست می اومد اسمش فتح الفتوح بود.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد