گوناگون

خروج بشار اسد از سوریه بعد از ۵سال/ دیدار با پوتین در مسکو

خروج بشار اسد از سوریه بعد از 5سال/ دیدار با پوتین در مسکو

پارسینه: سخنگوی کرملین اعلام کرد بشار اسد روز سه‌شنبه با پوتین در مسکو دیدار کرده است.

به گزارش پارسینه به نقل از اسپونتیک، در این دیدار بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه ولادیمیر پوتین همتای روس خود را در جریان تحولات سوریه و طرح‌های مربوط به نیروهای ارتش کشورش گذاشته است.

اسد در گفتگو با پوتین ابراز امیدواری کرد مسکو و دمشق به بازسازی سوریه از نقطه نظر اقتصادی و سیاسی ادامه دهند. بشار اسد معتقد است اگر روسیه عملیات خود در کشور وی را آغاز نمی کرد، تروریسم که در منطقه گسترش یافته، با سرعت بازهم بیشتری رواج پیدا می کرد.

اسد گفت:"اگر اقدامات و تصمیمات شما نبود، تروریسم که اکنون در منطقه گسترش یافته ، اراضی به مراتب بزرگتری را فرا گرفته و در سرزمین های بازهم بزرگتری گسترش پیدا می کرد. این گام ها در شرکت شما در عملیات جنگی در جبهه واحد مبارزه با تروریسم تحقق و تبلور یافتند".

ارسال نظر

  • ناشناس

    این جریانی که در سوریه به راه افتاده در واقع مربوط به پسا برجام است به این ترتیب که که کشورهای مذاکره کننده توافق کردند که گروه های اسلامگرا در سوریه را نابود کنند والبته بعد از آن هم بشار .... به شکل آبرومندی از قدرت کنار گذاشته می شود وبرای همیشه به روسیه پیش عمو پوتین می رود شاید که سرایدار کاخ کرملین شود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد