گوناگون

کمپین‌های وبلاگی برای ریاست‌جمهوری سعید جلیلی

پارسینه: در دو ماه اخیر تعدای از فعالان سیاسی نزدیک به جریان «سوم تیر» اقدام به راه‌اندازی وبلاگ‌هایی مبنی بر «دعوت از سعید جلیلی برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری 92» کرده‌اند.

به گزارش پارسینه ، در دو ماه اخیر تعدای از فعالان سیاسی نزدیک به جریان «سوم تیر» اقدام به راه‌اندازی وبلاگ‌هایی مبنی بر «دعوت از سعید جلیلی برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری 92» کرده‌اند.

وبلاگ « کمپین کمپین دعوت از سعید جلیلی برای انتخابات92 » در معرفی خود نوشته است:‌ «این وبلاگ توسط تعدادی از جوانان انقلابی و ارزشی (سوم تیری) که معتقدند به دلایل مختلف گزینه ی مناسب بعدی برای ریاست جمهوری ایران اسلامی دکتر سعید جلیلی می باشد ، اداره و به روز می شود. مشی و مشرب فکری نویسندگان وبلاگ تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و پیروی از روحانیون ولایی و انقلابی علی الخصوص شهید مطهری و علامه مصباح می باشد. نویسندگان این وبلاگ برائت کامل خود را از جریانات فتنه ، انحراف و ساکتین فتنه اعلام می دارند. این وبلاگ در انتخابات مجلس و پس از آن حامی تفکرات و عقاید جبهه ی پایداری بوده و هست.»

از دیگر وبلاگ‌های حامیان ریاست‌جمهوری سعید جلیلی، « وبلاگ حامیان دکتر سعید جلیلی »، « هواداران کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی »، و « جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری » است.

گفتنی است که سعيد جليلي كه در دولت نهم معاون اروپا و آمريكاي وزارت خارجه بود، و اكنون به جاي علي لاريجاني دبير شوراي عالي امنيت ملي شده است. او اخیرا مدیریت دو مذاکرهٔ حساس هسته‌ای در استانبول و بغداد را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

  • سعید

    یه هلوییه واسه خودش!ولی خداییش گزینه بدی نیست

  • ناشناس

    گزینه مناسبیه

  • علی تنکابنی

    سلام از این نوشته به عنوان پست جدید در وبلاگ «جوانان حامی سعیدجلیلی برای ریاست جمهوری» استفاده شد.

    http://jalili-saeid.blogfa.com/

  • ناشناس

    خداییش بیاد رای داره

  • ناشناس

    من بهش رای میدم..جوان فدایی کشور که پاشو تو جبهه جا گذاشته و الان هم با همه ناراحتی های روحی و جسمانی که داره، سخت ترین کار برون مرزی کشور رو انجام میده

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد