گوناگون

برای نهمین بار / احمدی‌نژاد ۳۱ شهریور به نیویورک می رود

پارسینه: مدیرکل امور بین‌الملل دفتر رییس‌جمهور گفت: به احتمال زیاد و با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته، رییس‌جمهور کشورمان برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد 31 شهریورماه عازم نیویورک خواهد شد.


محمدرضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور با اشاره به سفر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد گفت: به احتمال زیاد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، رییس جمهور برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز 31 شهریور ماه عازم نیویورک خواهد شد.

مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور با بیان اینکه شاید زمان حرکت به روز 30 شهریور یا 1 مهر تغییر کند اظهار داشت: هماهنگی های سفر در حال انجام است و هنوز برنامه ها نهایی نشده است.

فرقانی درباره بحث تحویل ویزای همراهان که در هر سال مشکلاتی را برای سفر آنها فراهم می کند، گفت: به طور حتم برای شخص رییس جمهور و شخصیت های دارای ویزای سیاسی هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود اما در خصوص ویزای همراهان قول تحویل ویزاها تا روز سه شنبه داده شده است.

بنابر این گزارش، محمود احمدی‌نژاد تاکنون هفت بار برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است و این بار نیز در آخرین سال دوران ریاست جمهوری به عنوان رییس جنبش عدم تعهد در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد