گوناگون

نائب رئیس مجلس:طی چند سال آینده می‌توانیم قیمت دلار را خود تعیین کنیم

پارسینه: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران می تواند با یک عزم و اراده در 4 تا 5 سال آینده به کشوری مقتدر با مجموعه‌ای از ذخائر ارزی بالا در جهان تبدیل شود تا جایی که خود بتواند قیمت دلار را تعیین کند.


حجت السلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،دفتر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد:

اگر امروز ملت ایران و مسئولین اراده کنند می توانیم با مدیریت ذخائر ارزی خود به دومین کشور دارای ذخائر ارزی بالا در دنیا تبدیل شویم.

15-20.jpg

وی توجه به افزایش ذخائر ارزی بدون در نظر گرفتن نفت را خواستار شد و افزود: کشور باید با کار و تلاش به سمت تحکیم پایه‌های اقتصادی حرکت کند تا بتوانیم شاهد تحول در حوزه‌های مختلف کشور به مانند حوزه‌های شهری باشیم.

وی با اشاره به تحولات شهر قزوین طی 5 سال گذشته از قزوین به عنوان یک شهر در حال پیشرفت و توسعه یاد و خاطر نشان کرد: این موفقیت‌ها ثمره سپردن کار به دست مردم و مدیریت شورا بر امور شهرها و روستاست.

ابوترابی در پایان گفت: ریل حرکت کشور باید به سمت پیشرفت را تغییر یابد تا بتوان با تکیه بر تولید و تبدیل در آمد های حاصل از نفت به یک سرمایه ماندگار دست یافت.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد