گوناگون

مشاور قالیباف: انتخابات ریاست‌جمهوری آینده سه قطبی خواهد شد‎

پارسینه: محمدنبی رودکی مشاور محمدباقر قالیباف در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیش‌بینی شما از فضای سیاسی کشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: من فکر می‌کنم مردم باز هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت گسترده‌ای خواهند داشت.

مشاور شهردار تهران از سه قطبی شدن انتخابات ریاست‌جمهوری آینده خبر داد.

محمدنبی رودکی مشاور محمدباقر قالیباف در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیش‌بینی شما از فضای سیاسی کشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: من فکر می‌کنم مردم باز هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت گسترده‌ای خواهند داشت.

در مجلس نهم آیت الله مهدوی کنی به عنوان ریش سفید جبهه‌ی متحد اصولگرایان خدمت آقا که رفته بودند، مقام معظم رهبری چند نکته را در مورد مجلس نهم فرموده بودند که یکی از نکات این بود که تلاش کنید که مردم به صورت حداکثری وارد انتخابات مجلس نهم شوند مسلماً مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری هم خواهند فرمود که تلاش شود مردم به صورت گسترده وارد انتخابات بشوند.

rodaki

عضو لیست جبهه متحد اصولگریان در انتخابات مجلس نهم در حوزه تهران، ری و شمیرانات گفت: به نظر من علاوه بر حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، این انتخابات سه قطبی خواهد شد؛ یک قطب اصولگرایان خواهند بود که با دو یا سه کاندیدا می‌آیند، یک قطب ممکن است اصلاح‌طلبان باشند و یک قطب هم ممکن است مشترکاً دولت و جبهه‌ی پایداری باشند؛ البته ممکن است دو یا سه کاندیدای انفرادی هم در بین کاندیداهای ریاست جمهوری باشند که در این سه قطب شور و حضور مردم زیاد خواهد بود.

نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: من معتقدم که باید همه‌ی جناح‌های سیاسی که معتقد به مبانی نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری و خواست ملت هستند در انتخابات حضور داشته باشند؛ این همان چیزی است که امام و مقام معظم رهبری می‌خواهند و اگر همه‌ی جناح‌ها و تشکیلاتی که به این مبانی اعتقاد دارند حضور یابند، مردم هم کامل در صحنه می‌آیند و پیش بینی من این است که همان ۴۰۰۰۰۰۰۰ میلیون بلکه بیشتر از انتخابات ۸۸، مردم حضور پیدا خواهند کرد.

مشاور قالیباف گفت: البته من بحث در مورد انتخابات را کمی زود می‌دانم -آقا هم فرمودند کمی زود است- ما هم بالاخره در جایگاه مشاور یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری دوره‌ی یازدهم هستم، به این خاطر الان زود است که بخواهم بیشتر از این صحبت کنم، ولی پیش بینی‌ام روی سه قطبی بودن انتخابات است که اخیراً هم آقای مهندس باهنر همین سه قطبی بودن را مطرح کرده‌اند و من هم همین احتمال را تقریباً دارم.


ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد