گوناگون

قالیباف رسما وارد فیس بوک شد

پارسینه: با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که در خرداد ماه سال 92 برگزار می شود شخصیت های فعال سیاسی اندک اندک دست به دامن شبکه های اجتماعی می شوند. چندی پیش نیز محسن رضایی صفحه دهم خود را در فیس بوک فعال کرد.

همزمان با افزایش احتمال کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات آتی ریاست جمهوری صفحه شخصی شهردار فعلی تهران در شبکه های اجتماعی فعال شد. پیش از این شش صفحه با عناوین دیگر برای حمایت از قالی باف راه اندازی شده بود.

پیج قالی باف در شبکه اجتماعی فیس بوک، دارای عکس هایی از دوران فرماندهی در دفاع مقدس و نیز اعلام نظرات و مواضع شهردار تهران است که از چندی قبل فعالیت های سیاسی خود را در قالب موسوم به 1+2 آغاز کرده است.

محمدباقر قالی باف که در میان سیاسیون کشور همواره در بهره گیری از اشکال مختلف رسانه پیشقدم بوده این صفحه را هفته گذشته راه اندازی کرده است. اما این صفحه بیشتر از آن که شباهتی به یک پیج شبکه های اجتماعی داشته باشد بیشتر به سایت خبری و یا وبلاگ سیاسی نزدیک است که این نقیصه در مطالب بلند و سنگین آن به راحتی دیده می شود.

این صفحه، در یکی از پست های خود درباره نهم دی متن بلند یکی از سخنرانی های او را با کمی تغییر ادبیاتی قرار داده و اینپونه نوشته است: «به‌‌ همان اندازه که باید پیگیر برخورد شدید قانونی با براندازان فتنه‌گر بود، به‌‌ همان اندازه هم باید حساب این اقلیت معدود را از جریان‌ها و چهره‌های سیاسی درون نظام جدا کرد. ما پیرو آن دینی هستیم که از ما می‌خواهد... «اشداء علی‌الکفار رحماء بینهم» باشیم. متأسفانه عده‌ای که در میان راه سوار قطار انقلاب شده‌اند هر از چند گاهی تلاش دارند تا با فهم ناقص خود، از یاران و همراهان انقلاب بکاهند.»

با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که در خرداد ماه سال 92 برگزار می شود شخصیت های فعال سیاسی اندک اندک دست به دامن شبکه های اجتماعی می شوند. چندی پیش نیز محسن رضایی صفحه دهم خود را در فیس بوک فعال کرد.

صفحات قالی باف نیز با عناوینی چون «قالیباف مرد عمل»، «قالیباف امید یازدهم ریاست جمهوری»، «هواداران دکتر قالیباف»، «حامیان قالیباف» و «مخالفان قالیباف» از چندی قبل در فیس بوک به فعالیت مشغول هستند.

هنوز مشخص نیست هزینه های مالی گردانندگان این صفحات خودجوش! در شبکه های اجتماعی از چه منبعی تامین می شود؟

منبع:صراط



ارسال نظر

  • مرتضي

    مگه داشتن يك صفحه در فيسبوك هزينه‌هاي مالي هنگفت داره كه صراط ميخواد دنبال اونا بگرده!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد