گوناگون

«برخی اصولگرایان می‌خواهند کف روی آب باشند»

پارسینه: نماینده کهکیلویه و بهیمئی تاکید کرد: متاسفانه برخی فکرشان و مغزشان تحلیل رفته و بهتر است دیگر اظهار نظر نکنند.

حجت الاسلام سید علی بزرگواری در خصوص اظهار نظرهای اخیر برخی اصولگرایان مبنی بر فتنه گر نبودن موسوی و کروبی دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت: احساس می کنم آقایان از نظر توان تحلیل سیاسی به تحلیل رفته‌اند.

بزرگواری در همین راستا اظهار داشت: اینکه برخی بگویند این دو نفر فتنه گر نیستند، می خواهم بدانم پس خطاب سران فتنه کیست؟ اصلا فتنه چیست؟ چه کسانی مردم را به کف خیابان ها کشاندند؟

نماینده کهکیلویه و بهیمئی تاکید کرد: متاسفانه برخی فکرشان و مغزشان تحلیل رفته و بهتر است دیگر اظهار نظر نکنند.

بزرگواری تصریح کرد: آن چیزی که برای ما مهم است مقام معظم رهبری و حرکت توده مردم پشت سر ایشان است. اینکه در اصولگرایان عده ای منافقان را تطهیر کنند و بخواهند چهره حق به جانب بگیرند تاثیری در روند انقلاب و دستاوردهای آن ندارد.

وی ادامه داد: افراد باید گوش به دهان رهبری باشند، نه اینکه با ذهن تحلیل رفته شان تحلیل سیاسی کنند.

بزرگواری با تاکید بر اینکه دایره اصولگرایی بسیار وسیع است، یادآور شد: کسانی که اصول انقلاب را با شاخص ولی فقیه می‌شناسند جزو اصولگرایان محسوب می‌شوند و شاخص های اصولگرایی مشخص است.

وی افزود: برخی با اظهار نظرهای این چنینی می خواهند کف روی آب باشند. یعنی کسی نمی خواهد آنها را از دایره اصولگرایی جدا کند اما خودشان با اظهارنظرها و مواضعشان میخواهند کف روی آب باشند و به مراتب از آب زلال کنار می روند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: این افراد با این اظهار نظرها به نا کجا آباد می روند و هر سابقه ای هم در انقلاب، نظام و مبارزات می خواهند داشته باشند به ناکجا آباد می روند و ملاک برای ما حال فعلی افراد است.
منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد