گوناگون

آغاز به‌ کار هشتمین اجلاس بین‌المجالس اسلامی در سودان

پارسینه: هشتمین اجلاس بین‌المجالس اسلامی دقایقی پیش به میزبانی سودان در خارطوم پایتخت این کشور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

در افتتاحیه این مراسم محمود ارول قلیج دبیرکل اتحاد کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی، سیرحمان هدایت نماینده رئیس مجلس نمایندگان اندونزی و رئیس دوره هفتم اتحاد مجالس کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی، احمد ابراهیم الطاهر رئیس هیئت قانونگذاری امنیت ‌ملی و رئیس دوره هشتم اتحاد کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی و علی عثمان محمد طاها معاون اول رئیس جمهور سخنرانی خواهند داشت.

هشتمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس اسلامی بنا به تصمیم نشست قبلی این اجلاس در پالنگ اندونزی در روزهای بیست و یکم و بیست و دوم ژانویه برابر با دوم و سوم بهمن ماه با حضور مقامات پارلمانی 50 کشور اسلامی در خارطوم پایتخت سودان برگزار می‌شود.

اتحادیه بین‌المجالس اسلامی تشکلی جهانی است که از سوی ایران و به منظور تقویت همکاری‌های پارلمانی بین کشورهای اسلامی پایه‌گذاری شده و تاکنون هفت اجلاس آن با موفقیت برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد