گوناگون

"تعطیلی مجلس به معنای استراحت نمایندگان نیست"

پارسینه: سیدشریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که نمایندگان برای صف‌کشی به حوزه‌های انتخابی عازم شهرهای خود می‌شوند و جلسات علنی تشکیل نمی‌شود به معنای تعطیلی مجلس نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تعطیلی مجلس به معنای استراحت نمایندگان نیست، گفت: در زمانی که به حوزه‌های انتخابیه خود می‌رویم به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنیم.

سیدشریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که نمایندگان برای صف‌کشی به حوزه‌های انتخابی عازم شهرهای خود می‌شوند و جلسات علنی تشکیل نمی‌شود به معنای تعطیلی مجلس نیست.

وی افزود: نمایندگان تعطیلی ندارند و در مدتی که مجلس تعطیل است به حوزه‌های انتخابی خود می‌روند تا به بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه بپردازند.

حسینی با تأکید براینکه تعطیلی مجلس و عدم تشکیل جلسات علنی برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه است، اظهار داشت: استفاده از کلمه تعطیلی برای نمایندگان و مجلس درست نیست چرا که در این مدت نمایندگان استراحت نمی‌کنند بلکه در این مدت به مسائل و مشکلات مردم می‌پردازیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس به مسائل و مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت:‌ زمانی که به حوزه‌های انتخابیه می‌رویم بعضاً کارمان نسبت به زمانی که در مجلس هستیم هم بیشتر است و حتی بعضاً تا دیر وقت پاسخگوی مراجعات مردم برای حل مشکلات آنها هستیم.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد