گوناگون

احمدی نژاد:مقایسه اراده مردم با مشکلات اقتصادی اشتباه است

پارسینه: رئیس‌جمهور تصریح کرد: ان‌‌شاء‌الله این موج آثار خود را در جهت اصلاح، توحید، معنویت، ایمان و یگانه‌پرستی اثر خود را تا دورترین نقاط عالم خواهد گذاشت و در راستای عظمت و عزت ملت خواهد بود.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور درراهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که می بینید ملت زنده ایران مصمم و با اراده، الهی شده و با این ریشه که متصل به آسمان است ، هیچگاه شکست ندارد و همیشه پیروز است.

احمدی نژاد درباره حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با وجود مشکلات اقتصادی گفت: به نظرم مقایسه اراده مردم با مشکلات اقتصادی و همچنین حضور آنها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن کاملاً اشتباه است.

رییس جمهور ادامه داد: شما مطمئن باشید هر سال این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال قبل است چراکه ملت ایران هر سال بزرگتر و عزیز‌تر می‌باشد. امسال هم همینگونه خواهد شد.

وی افزود: می‌بینید که این حضور یک اقیانوس بیکران و بی‌‌تلاطم است و همه هستند، اقشار گوناگون و سلیقه‌های گوناگون و همه مردم حضور دارند، زیبایی‌های یک ملت خود را نشان داده است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ان‌‌شاء‌الله این موج آثار خود را در جهت اصلاح، توحید، معنویت، ایمان و یگانه‌پرستی اثر خود را تا دورترین نقاط عالم خواهد گذاشت و در راستای عظمت و عزت ملت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد