گوناگون

خودکشی خواننده آمریکایی با تفنگ

پارسینه: نمایندی مک کردی، خواننده ۳۷ ساله سبک کانتری آمریکا که در زندگی پر فراز و نشیب‌اش تلاش برای ترک الکل، مبارزه با مادرش برای دریافت حضانت پسرش و چندین آلبوم پر فروش در کارنامه هنری‌اش دارد با شلیک یک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

نمایندی مک کردی، خواننده ۳۷ ساله سبک کانتری آمریکا که در زندگی پر فراز و نشیب‌اش تلاش برای ترک الکل، مبارزه با مادرش برای دریافت حضانت پسرش و چندین آلبوم پر فروش در کارنامه هنری‌اش دارد با شلیک یک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش رویترز، ماموران کلانتری کلیبورن کانتی با دریافت گزارش شنیده شدن صدای شليك در عصر روز يكشنبه به آدرس فرستاده شده رفتند. در بیانيه منتشر شره از سوی پليس آمده است که ماموران در حالی جنازه مایندی را ایوان جلویی خانه پیدا کردند که گمان می‌رود در اثر شلیک گلوله به خود جان خود را از دست داده است. ماه گذشته، دیوید ویلسون نامزد سابق مک کردی به همین سبک خودکشی کرده بود.

بلافاصله پس از مرگ او مایندی برای ترک اعتیاد به مرکز بازپروری فرستاده شد. همین امر باعث شد تا سرپرستی پسر ۶ ساله و دختر ۹ ماهه‌اش از او گرفته شود. شهرت این روزهای این خواننده دهه ۹۰ به جای اینکه مربوط به اخبار فروش آلبوم‌های مشهور باشد بیشتر متوجه مشکلاتی بود که از اعتیاد او به الکل و اختلافات زندگی خصوصی‌اش ناشی می‌شد. او تا قبل از این اتفاق چندین بار به خاطر مسائل مربوط به مواد مخدر دستگیر شده بود.

سال ۲۰۰۷ مادر او پس از آخرین دستگیری از سوی پلیس به عنوان قیم قانونی دو فرزند مایندی مکر کردی شناخته شد. او پس از زندان تلاش بسیاری کرد تا حضانت دوباره فرزندان را به دست بیاورد اما در این کار ناکام ماند. او عصر روز ۱۷ فوریه با شلیک گلوله خودکشی کرد. قرار است جسد وی برای کالبد شکافی و کشف علت اصلی مرگ به آزمایشگاه جنایی ایالت آرکانزاس آمریکا منتقل شود.

منبع: قانون

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد