گوناگون

انتشار تصاویر خصوصی برای انتقام گیری خانوادگی

پارسینه: رییس پلیس فتای خوزستان از دستگیری فردی که به قصد انتقام‌گیری خانوادگی، اقدام به انتشار تصاویر شخصی دخترجوانی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

رییس پلیس فتای خوزستان از دستگیری فردی که به قصد انتقام‌گیری خانوادگی، اقدام به انتشار تصاویر شخصی دخترجوانی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ شعبان با بیان اینکه پیرو شکایت خانمی مبنی برهتک حرمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند، افزود: بنابر اظهارات شاکیه، فردی با ایجاد صفحه جعلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصاویر شخصی وی در این صفحه، موجبات هتک حرمت وی را فراهم کرده است.

وی گفت: پس از بررسی صحت و سقم ادعای شاکیه و انجام تحقیقات متهم که از بستگان شاکیه بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مواجه با ادله به جرم خود اعتراف کرد به دلیل خصومت شخصی با شاکیه اقدام به این کار کردم.

رییس پلیس فتای خوزستان به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در محیط مجازی می‌کنند هشدار داد: بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای هر فرد در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد