گوناگون

ضرغامی هوای هم طیفی‌های خود را دارد

پارسینه: نماینده اردکان در مجلس،می گوید؛ضرغامی باید صبر می کرد تا کاندیدا ها مشخص و تایید می شدند و بعد از این اقدام ، جلسه برگزار کرده و آن را پخش می کرد و پیش از آن باید از تشکل ها و گروهایی که قرار است کاندیدایی داشته باشند ، نمایندگانی حاضر می شدند ، اما متاسفانه این جلسه با آن شکل برگزار شد و غالب حاضرین از یک طیف بودند.

نماینده اردکان در مجلس،می گوید؛ضرغامی باید صبر می کرد تا کاندیدا ها مشخص و تایید می شدند و بعد از این اقدام ، جلسه برگزار کرده و آن را پخش می کرد و پیش از آن باید از تشکل ها و گروهایی که قرار است کاندیدایی داشته باشند ، نمایندگانی حاضر می شدند ، اما متاسفانه این جلسه با آن شکل برگزار شد و غالب حاضرین از یک طیف بودند.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش جلسه تبلیغاتی صدا وسیما با برخی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری به پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت: ضرغامی باید صبر می کرد تا کاندیدا ها مشخص و تایید می شدند و بعد از این اقدام ، جلسه برگزار و آن را پخش می کرد و پیش از آن باید از تشکل ها و گروهایی که قرار است کاندیدایی داشته باشند ، نمایندگانی حاضر می شدند ، اما متاسفانه این جلسه با آن شکل برگزار شد و غالب حاضرین از یک طیف بودند.

وی افزود:الان ذهنیت منفی پیش آمده که چون آقای ضرغامی نیز وابسته به این طیف است ، هوای هم طیفی های خود را دارد و در این اقدام بد سلیقگی رخ داد.

تابش در ادامه با اشاره به عملکرد ۸ ساله دولت گفت: باید نگاه منصفانه به عملکرد دولت داشت ؛ دولت حاضر کارهایی انجام داده که مقبول دهک های پایین جامعه بود و در این راستا محبوبیتی نیز دارد ، اما اینکه بخواهند القا کنند محبوبیت دولت خیلی بالاست و کسی نمی تواند با کاندای دولت مقابله کند، صحیح نیست ؛ این گونه تبلیغات جفا است و اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: دولت نقطه ضعف و سوء عملکرد هایی داشته که زیر ذره بین مردم است و نمی توان ادعا کرد محبوب ترین دولت است و کاندیدایش حتما رای می آورد.

تابش در خاتمه گفت:دانشجویان در عرصه سیاسی سرخورده شده اند هم به واسطه اقدامات امنیتی که زیر ذره بین هستندو از سویی به خاطر اینکه در دانشگاه قبول می شوند و پس از اخذ مدرک بیکار هستند ؛ تمام این مسائل دست در دست هم می دهد که دانشجویان به سمت مسائل سیاسی پیرامون گرایش پیدا نکنند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد