گوناگون

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: گروه‌های وفادار به انقلاب به اجماع برسند

پارسینه: یک مرجع تقلید گفت: در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و باید توجه داشته باشیم که انتخابات سالم، باید تبلیغات آن نیز سالم باشد و اگر تبلیغات انحرافی شد دچار مشکل خواهیم شد.

یک مرجع تقلید گفت: در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و باید توجه داشته باشیم که انتخابات سالم، باید تبلیغات آن نیز سالم باشد و اگر تبلیغات انحرافی شد دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رییس مرکز پژوهش‌ها و فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که «در حال حاضر تبلیغات انتخابات در پوشش‌های مختلف شروع شده است» اظهار کرد: مسائل تبلیغاتی باید از مسائل اصلی کشور جدا باشد و یقینا اگر صادقانه برخورد کنیم بسیاری از مشکلات کم خواهد شد.

این مرجع تقلید خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گاهی اوقات مطالبی گفته می‌شود از جمله این‌که می‌توان 250 هزار تومان به هر فرد یارانه داد، در این گونه مواقع شما باید دیدگاه‌ها و مواضع خود را بیان کنید که آیا چنین چیزی امکان دارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: این اعداد و ارقام هم برای وضع فعلی ایجاد مشکل می‌کند و هم برای فردی که می‌خواهد رییس جمهور آینده شود چراکه مردم توقع پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: افزون بر این مسائل پرداخت 250 هزار تومان به هر فرد امری است که به قول کارشناسان تقریبا محال است، مگر این که تورم غیر قابل تحملی بر مردم و جامعه تحمیل شود، متاسفانه خبر رسانی کافی وجود ندارد و صدا و سیما نیز در این راستا مسوولیت مهمی دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به مساله انتخابات بر ضرورت اجماع نیروهای وفادار به انقلاب و ولایت تاکید کرد و گفت: اگر تشتت در میان این گروه‌ها باشد، مشکلات آن واضح خواهد بود؛ برای رفع تشتت خلوص نیت لازم است و واقعا باید برای انقلاب و کشور و ملت دلسوز بود.

وی یادآور شد: باید بدانیم اگر به این روش ادامه دهیم منجر به مشکلات مهمی خواهد شد و قطعا خداوند به چنین امری راضی نیست و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم، از این رو باید به دنبال فکری اساسی باشیم؛ متاسفانه هنوز آقایان طرح روشنی ارائه نداده‌اند تا بتوانند به وحدت برسند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این‌که «تجربه‌ای که ما داریم این است که هیچ کاری بن بست ندارد» اظهار کرد: اگر گروه‌های وفادار به انقلاب، ولایت و کشور به نقطه واحدی نرسند خطرناک خواهد بود، امیدواریم تا دیر نشده در این باره بیندیشند و راه حلی پیدا کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد