گوناگون

پیشنهاد ابوالفضل جلیلی برای معرفی فیلم به اسکار

پارسینه: ابوالفضل جلیلی، فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» را برای نمایندگی ایران در آکادمی اسکار پیشنهاد کرد.

ابوالفضل جلیلی، فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» را برای نمایندگی ایران در آکادمی اسکار پیشنهاد کرد.

این کارگردان سینما در پاسخ به اینکه چه فیلمی خوب است از سوی ایران به آکادمی اسکار معرفی شود؟ بیان کرد: هر فیلمی که معرفی می‌شود، باید برگرفته از فرهنگ و اندیشه ما باشد و علاوه بر بازیگران خوب و حرفه‌ای، از ساختار پرقدرتی هم برخوردار باشد.

جلیلی ادامه داد: یک ویژگی دیگر این است که فیلم از لحاظ تکنیکی و محتوا خوب باشد و هم‌چنین اگر یک سوژه جهانی را هم مطرح کرده باشد، شرایط بهتری خواهد داشت.

او اضافه کرد: در حال حاضر فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» می‌تواند نماینده خوبی از سوی ایران در آکادمی اسکار باشد و امیدوارم مسئولان کمک کنند تا این فیلم معرفی شود.

ابوالفضل جلیلی با اشاره به اینکه «گذشته» اصغرفرهادی هم فیلم خوبی است، خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در این باره وجود دارد این است که «گذشته» در خارج از کشور ساخته شده است، هرچند این فیلم پخش کننده خارجی دارد و کشوری که به عنوان پخش‌کننده پشت یک فیلم باشد تاثیرگذار خواهد بود، اما معتقدم «هیس..» به کارگردانی پوران درخشنده می‌تواند نماینده ایران در اسکار باشد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد