گوناگون

اظهار نظر احسان علیخانی درباره سریال«پژمان»

پارسینه: ممنون از برادران قاسم خانی و سروش صحت چون در این روزها که خیلی ها فراموش کردن باید برای خندیدن و شادی مردم کاری کرد ، تمام تلاششونو کردند .




احسان علیخانی مجری تلویزیون که در تیم هنرمندان با پژمان جمشیدی همبازی است در صفحه فیس بوک خود متنی را در رابطه با سریال «پژمان» منتشر کرد.

سلام...
چند قسمت سریال پژمان دیدم من دوست داشتم ، خندیدم ، با اینکه معتقدم اغراق آمیز بود اما طنز با اغراق عجین شده . برای پژمان جمشیدی خوشحالم خیلی فراتر از توقعات بود ، چقدر سام درخشانی در این کار شیرین و متفاوته نسبت به کارهای قبلش ... ممنون از برادران قاسم خانی و سروش صحت چون در این روزها که خیلی ها فراموش کردن باید برای خندیدن و شادی مردم کاری کرد ، تمام تلاششونو کردند .

منبع:شبکه ایران

ارسال نظر

  • حسینی

    حالا این علیخانی کی ست که نظرش مهم باشه

  • زارع

    سريال پژمان بدترين فيلمي بود كه در عمرم ديد م و متاسفم يك بازيكن فوتبال كه هيچ چيزي از بازيگري نمي دونه و حالا چطوري وارد اين حوزه هنري شده تعجب مي كنم.....!

  • ناشناس

    من واقعا از تماشای این سریال لذت بردم دست عواملش درد نکنه با اقای علی خانی هم موافقم

  • ساناز

    من و خانواده ام واقعا از دیدن سریال لذت بردیم و از دست اندرکاران و کارگردانان این سریال و آقای جمشیدی تشکر می کنم که لبخند را بر لب مردم نشاندند .

  • ایرانی

    اقای حسینی باز هرچی هست ارزش و عزتش و احترامش از تو بی همه چیز بیشتره

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد