گوناگون

طنز/ نامه باراک اوباما به عسگراولادی

پارسینه: زیبنده است به عقب برگردیم. دولت ایالات متحده آمریکا در دهه 1330هجری شمسی در...

برادر و دوست خوبم، آقای عسگراولادی
سلام

امیدوارم حالت خوب باشد و یکی از بهترین تابستان‌هایت را بگذرانی - مثل بچگی‌ها تو دبستان. حالا واسه اینکه خسته نشیم این بار، تو خشت بذار و من سیمان - ببخشید این بچه من، دختره کوچیکه رو میگم. هیچکس گذاشته صداشو زیاد کرده متن نامه ام قاطی شد. در نامه‌ات دل پری داشتی. امیدوارم جیبت پر باشد رفیق، دل که ارزشی ندارد. اگر جویای احوالات بنده حقیر هم باشید باید بگویم به لطف شما بد نیستم.

آقای عسگراولادی، در بخشی از نامه اشاره ای داشتی به اینکه:« زیبنده است به عقب برگردیم. دولت ایالات متحده آمریکا در دهه 1330هجری شمسی در ایران یک کودتای نظامی را مدیریت کرد و یک دولت ملی را ساقط کرد». بنده در جواب این بخش صحبت هایتان باید یگویم زیبنده نیست به عقب برگردیم. ما توی جلویمان هم مانده ایم. حالا برگردیم عقب که چه؟ در ضمن سال 1330 من نبودم به جان مادرم. وگرنه خودت که می دانی از هیچ کوششی برای حمایت از شما فروگذار نمی کردم. به جان خودم که نه ولی به جان جک استروا که می خواهد برای مراسم تحلیف بیاید ایران، من بی گناه بوده، هستم و خواهم بود.

در جایی دیگر از نامه گفته بودید:« جناب آقای اوباما! شما در تبلیغات انتخابات دور اول ریاست جمهوری خود قول دادید"تغییر" ایجاد کنید اما در این چند سال عملکرد مسئولیت شما "تغییری" را شاهد نبودیم». باید عرض کنم همه که مانند حسن روحانی نیستند یک شبه کلید رو کنند و دنیا را زیر و رو کنند. یکی هم مثل ما پیدا می شود که نیاز به زمان دارد. البته در نهایت هم قرار نیست شما از تغییراتی که ما ایجاد کردیم مطلع شوید. مگر اینکه بیایید اینجا زندگی کنید که در آن صورت ما کوچیک شما و هفت پشت تان خواهیم بود. آقای عسگراولادی بدان که نامه ات خیلی روی من تاثیر گذاشته. یعنی رضا قوچان نژاد در صعود تیم ملی شما به جام جهانی این قدر تاثیر نگذاشته بود که نامه شما روی من گذاشت. راستی سلام من را به ولاسکو برسان. بگو خیلی مردی. والیبال ایران را دگرگون کردی. خدا دگرگونت کند!

آقای عسگر اولادی شاید باورتان نشود ولی وقتی پستچی در زد کلی تعجب کردم چون هیچ وقت پستچی سه بار در نمی زند! بعد توی دلم گفتم یعنی میشه نامه ای از ایران باشه؟ بعد منم بیام تو خونه داد بزنم و بخونم:« از اون سر دنیا، باز نامه رسیده، چه عاشقونه عکسمو برام کشیده، گوشش نوشته، تا ابد گرفتار، با آهنگ و ترانه هام تا صبح می مونه بیدار، با گونه های خیسم، واسه اون می نویسم....». منو به آرزوم رسوندی آقای عسگراولادی. من این آهنگ رو خوندم و الان اگر بمیرم هم مشکلی ندارم. پس با اجازه شما من برم بمیرم.
و من ا... توفیق

باراک حسین اوباما ملقب به باک اچ اوبی!

قانون/ایمان پیربرناش

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد