گوناگون

توزیع سبد معیشتی رمضان بین همه نیازمندان

توزیع سبد معیشتی رمضان بین همه نیازمندان

پارسینه: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی خود در توئیتر، اعلام کرد: یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان در ماه رمضان توزیع می شود.

به گزارش پارسینه، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در این پیام توئیتری به دیدار دیشب رئیس جمهوری با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و نوشت: «رئیس جمهور حرف‌های خوب زیادی گفت و دوتا به دلم نشست، اول اینکه در سال مالی سخت‌تر از ۱۳۹۷ باید چتر حمایتمان را گسترده‌تر کنیم. دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوار‌های بهزیستی و امداد و نیازمندان در ماه رمضان بدهید. شکر.»

حسن روحانی شامگاه سه شنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تاکید کرد: در شرایط کنونی ممکن است بسیاری از افرادی که قبلاً توانمند بودند به حمایت نیاز داشته باشند، لذا باید چترحمایتی نسبت به این گونه خانواده‌ها گسترش یابد و هر مقدار که ضروری است و تشخیص داده می‌شود، بایستی این کار انجام شود و دولت آن را وظیفه خود می‌داند.

رئیس جمهوری در پایان سخنان خود، با اشاره به درخواست رئیس کمیته امداد برای اختصاص یک بسته حمایتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در ماه رمضان، گفت: دستور می‌دهم یک بسته غذایی به همه عزیزان در کمیته امداد و بهزیستی در این ماه مبارک داده شود.

ارسال نظر

  • سودابه

    گدا خونه شاه عباس .کار مردم ایران به کجا کشیده شد اون همه شان وشوکت کجا رفت .حالا باید چشم دوخت به سبد کالا. واقعا ننگی بدتر از این هست

  • سلام

    خجالت نمی کشید با ثروت این مملکت چه کردین که مردمش هنوز محتاج صدقه شما هستند

  • ناشناس

    آقاي شريعتمداري كمك به نيازمند في نفسه كاري بسيار پسنديده و قابل تقدير است و از اين بابت ازتون تشكر ميكنم و به قول سعدي عليه الرحمه "تو كز محنت ديگران بي غمي نشايد كه نامت نهند آدمي" ولي چون در جايگاه وزير بوده و قانونا در خير و شر دولت حسن روحاني شريك هستيد بايد به ملت پاسخ دهيد نقش تان در تصميمات خانه خراب كن و ايران بر بادده حسن روحاني چه بوده است؟
    جناب آقاي وزير حتما شما از من خيلي بهتر ميدانيد كه كشورمان از چه ظرفيت هاي بالقوه فراواني برخوردار است كه اگر درست مديريت شود مردم از چنان رفاهي برخوردار خواهند شد كه ديگر محتاج چند قلم كالاي مصرفي روزانه خود نخواهند بود تا رئيس جمهور دستور به توزيع آن دهد. ولي چون دولت هم ناكارامد است و هم با مردم روراست و صادق نيست در طَي اين پنج سال و به خصوص از سال گذشته تا كنون به بهانه تحريم هاي امريكا با خلق پول بي پشتوانه و ورود به بازار دلالي ارز دمار از روزگار مردم درآورده و دلار ٤٠٠٠ توماني را به بالاي ١٥ هزار تومان رسانده تا ارزش پول ملي با سقوط بي سابقه خود سبب كاهش شديد قدرت خريد مردم شده و زندگي اكثريت كساني كه داراي درامد ثابت هستند را با بحران جدي مواجه سارد.

  • ناشناس

    بجای اینکه براشون شغل ایجاد کنید خودشون خرج خودشون رو در بیارند اونها رو به انگلهایی تبدیل میکنید که هر روز محتاج باشند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد