گوناگون

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به عشایر کشور پرداخت شد

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به عشایر کشور پرداخت شد

پارسینه: رئیس سازمان امور عشایری گفت: طی چهار سال گذشته شش هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات مدیریت بحران با کارمزد چهار درصد و به صورت پنج ساله به عشایر پرداخت شده است.

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به عشایر کشور پرداخت شد

وی صبح پنج شنبه در بازدید از چند مرتع شهرستان مهدی‌شهر و در جمع عشایر، ضمن بیان اینکه طی چهار سال گذشته شش هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران به عشایر سطح کشور پرداخت شده است، تاکید کرد: این اعتبارات در راستای رفع مشکلات ایلات و عشایر و خسارات ناشی از عوامل غیر مترقبه بوده است.

وی افزود: این اعتبار با کارمزد چهار درصد، ضمانت گردشی و با بازپرداخت پنج ساله است تا بتوانیم شرایط را برای عشایر کشور تسهیل کنیم.

اعطای تسهیلات برای تولید گوشت قرمز

رئیس سازمان امور عشایری کشور با بیان اینکه یک هزار میلیارد ریال از اعتبار شش هزار میلیارد ریالی مدیریت بحران عشایر تنها در سال ۹۸ بین عشایر توزیع شده است، گفت: تأمین نهاده‌های دامی به خصوص جو برای خوراک دام محور این اعتبارات بوده است.

قندالی درباره توانمندسازی عشایر نیز توضیح داد: کاشت گیاهان دارویی در هفت هزار هکتار از مراتع عشایر در دستور کار بوده که امسال قصد داریم این میزان را به ۱۰ هزار هکتار افزایش دهیم چرا که گیاهان دارویی می‌تواند ظرفیت بسیار خوب ارزش افزوده و تولید ثروت برای عشایر باشد.

وی در خاتمه افزود: طی دو سال اخیر، هشت هزار میلیارد ریال اعتبار به صورت تسهیلات برای تولید گوشت قرمز به عشایر کشور پرداخت شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد