گوناگون

سیما تیرانداز: می‌خواهم بیشتر کار کنم اما نمی‌شود

پارسینه: سیما تیرانداز که ماه رمضان با سریال "دودکش" به تلویزیون برمی‌گردد، اعلام کرد دوست دارد بیشتر کار کند و پرکار باشد اما متن‌ها و مهم‌تر از آن نقش‌های پیشنهادی او را به گزیده‌کاری واداشته‌اند.

سیما تیرانداز که پس از ایفای نقش انیس در "ستایش" و سریال "سی‌ امین روز" در مجموعه تلویزیونی دیگری ظاهر نشده است، درباره حضور در سریال "دودکش" به کارگردانی محمدحسین لطیفی که ماه رمضان از شبکه اول پخش می‌شود، بیان کرد: من روی موضوع خاصی تأکید ندارم اما همواره علاقمندم در کارهای خوب بازی کنم. در آن زمان که حضور در "دودکش" را پذیرفتم بیکار نبودم بلکه در "استرداد" بازیگردانی می‌کردم و چند پروژه تله‌فیلم هم داشتم.

وی افزود: اگر بعد از سریال‌هایی که نام بردید کاری نداشتم به این دلیل بود که از نقش‌های پیشنهادی خوشم نیامده بود. گزیده‌کاری صرفا به دلیل نبود متن‌های خوب نیست بلکه دوست داشتن نقش هم مهم است که تا پیش از پروژه "دودکش" این اتفاق نیفتاده بود. دوست ندارم اینقدر کم‌کار باشم و می‌خواهم بیشتر کار کنم اما بیشتر از این نمی‌شود.

تیرانداز طنز جاری در "دودکش" را دوست‌داشتنی ارزیابی کرد و ادامه داد: "دودکش" را دوست دارم. این سریال با دیگر آثارم متفاوت است و من همواره از آثار متفاوت خوشم می‌آید و دلم می‌خواهد با آن سر و کله بزنم. امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم و نقشم با تماشاگر ارتباط خوبی برقرار کند.


این بازیگر و کارگردان تئاتر یادآور شد: این موضوع باعث نگرانی من شده و در تلاشم اولین تجربه طنز این شکلی‌ام را به خوبی به ثمر برسانم. گرچه پیش از این موقعیت‌های طنز دیگری را در تئاتر تجربه کرده بودم اما سابقه این نوع طنز را نداشتم.

وی که با نمایش "خدای کشتار" در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است، گفت: این نمایش را با اشکان خطیبی، بهاره رهنما و رضا مولایی روی صحنه دارم. در مرداد ماه نیز نمایش "مرد مقابل" که برای سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر کارگردانی کردم و جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد، در تالار چهارسو اجرا می‌کنم.

تیرانداز در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برای سال آینده تصمیم دارم نمایشی در ایرانشهر روی صحنه ببرم که اگر عمری باشد فروردین و اردیبهشت 93 اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

  • غزاله

    سلام کارتونو تو دودکش خیلی دوست داشتم شما یکی از بازیگران خوب هستید و در هر نقشی خوب ظاهر میشوید امیدوارم هیچ مشکلی نداشته باشید موفق باشید

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد