گوناگون

نگارش قسمت‌های جدید «میلیاردر ۲» منوط به تأمین بودجه

پارسینه: رامین عباسی‌زاده درباره‌ی روند نگارش سری دوم سریال «میلیارد» اظهار کرد: نگارش 10 قسمت از این مجموعه را انجام دادیم ولی فعلا منتظر تأمین بودجه هستیم.

تهیه‌کننده سریال «میلیاردر»، خاطرنشان کرد: نگارش 10 قسمت از سری دوم سریال «میلیاردر 2» توسط رضا مهین‌دوست انجام شد که قصد داشتیم ادامه دهیم اما فعلا منتظر تامین بودجه‌ایم تا مشکلات حل شود و نگارش طرح را ادامه دهیم و کار را پیش ببریم.

وی با اشاره به استقبال بینندگان از سریال «میلیاردر 1» گفت: بییندگان راجع به سریال «میلیاردر 1» اینگونه می‌گویند که نکته تعلیق خوبی داشت و تا حدودی هم پرمخاطب بود، به هر حال امیدواریم مشکلات زودتر برطرف شوند و «میلیاردر 2» هم روند تولیدش را آغاز کند.

سریال «میلیاردر» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده در شبکه اول سیما تهیه شده است.

بازیگران سری اول این سریال: علی پیردوست در نقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمدرضا شریفی نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ شاهی در نقش تیرداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی و فریبا نادر نقش قدیم هستند.

سریال «میلیاردر» درباره‌ی یک جوان تحصیل کرده است که در شرکتی بزرگ که مملو از مناسبات پیچیده خانوادگی است استخدام می‌شود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد