گوناگون

"لذت نیمه‌شهریور" در چغازنبیل

پارسینه: محمدهادی کریمی از ساخت فیلم جدید خود با عنوان "لذت نیمه شهریور" خبر داد و تاکید کرد به زودی برای پروانه ساخت آن اقدام خواهد کرد.

محمدهادی کریمی درباره آخرین کارهای سینمایی‌اش در مرحله ساخت تا اکران گفت: "بشارت به یک شهروند هزاره سوم" برای اکران عمومی تغییراتی داشته است. پخش فیلم برعهده فیلمسازان است و برای اکران آن در نیمه اول سال تلاش می‌کنیم.

وی افزود: به زودی برای گرفتن پروانه ساخت "لذت نیمه شهرویر" اقدام می‌کنم. این فیلم نقد اجتماعی و یک کار روانشناختی است. بخش‌هایی از فیلم در تهران و بخش دیگر در زیگورات چغازنبیل فیلمبرداری می‌شود.

کریمی درباره موضوع و فضای فیلم توضیح داد:‌ این فیلم فضای جدیدی دارد و متفاوت از کارهای اخیرم است. فیلمنامه فصل خاصی از سال را نمی‌طلبد اما ترجیح می‌دهم تابستان ساخت آن را شروع کنم.

"بشارت به یک شهروند هزاره سوم" در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. در این فیلم هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، مهدی احمدی، حمید فرخ نژاد، فرخ نعتی، خاطره اسدی، امیر حسین آرمان، بیتا فرهی و... بازی می کنند. نمایش این فیلم در جشنواره فجر با نقدهای مختلفی روبه‌رو شد.

موضوع این فیلم داستان یک بانوی طلبه‌ است که در حوزه علمیه خواهران به سایر طلبه‌ها تدریس می‌کند که به ناگاه و به واسطه یک تماس اضطراری از غار تنهایی و فضای کاملا متعالی و معنوی حوزه بیرون آمده و پای در جامعه‌ای می‌نهد که اینک دچار بحران‌های معنوی و جریان‌های انحرافی و فرقه‌های منحط نوظهور و مظاهر مختلف شیطان‌پرستی دامنگیر جوان‌های آن شده است. همه این عرصه‌های موجود بانوی جوان طلبه را به مبارزه‌ای سخت و جانانه می‌طلبد و او نیز مشفقانه به این پیکار می‌آغازد و بشارتی می‌شود از امید آگاهی برای نجات جوانان جامعه...

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد