گوناگون

قطعه حماسی «کوروش بزرگ» با دکلمه جمشید مشایخی

پارسینه: قطعه حماسی «کوروش بزرگ» به خوانندگی دانیال دادور و دکلمه جمشید مشایخی استاد و پبشکسوت خوشنام سینما و تئاتر منتشر شد.

پارسینه- گروه فرهنگی: قطعه حماسی «کوروش بزرگ» به خوانندگی دانیال دادور و دکلمه جمشید مشایخی استاد و پبشکسوت خوشنام سینما و تئاتر منتشر شد.

این قطعه حماسی که جزو پرهزینه‌ترین تک آهنگ‌های موسیقی مجاز کشور است، با ترانه ای از بابک صحرایی تولید شده و ملودی «کوروش بزرگ» اثر مشترک دانیال دادور و نیکان ابراهیمی است که تنظیم آن را نیز ابراهیمی انجام داده است.

قطعه «کوروش بزرگ» بصورت زنده ضبط شده و سرشناس ترین نوازنده های کشور همچون رضا تاجبخش، فیروز ویسانلو، علی جعفری پویان، میثم مروستی و کریم قربانی در آن به نوازندگی پرداخته اند. همچنین ضبط این اثر دراستودیو پاپ و میکس و مسترینگ آن توسط ناصر فرهودی و میلاد فرهودی انجام شده است.

شایان ذکر است که علاقه مندان می توانند این قطعه را به صورت رایگان و با اجازه صاحب اثر از طریق سایت های رسمی و مجاز موسیقی دریافت نمایند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد