گوناگون

پخش دقایقی از ورود نامزدها به صداوسیما

پارسینه: روابط عمومی شبکه دو سیما پخش «دقایقی از ورود نامزدهای یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری به محوطه‌ی صداوسیما» را در راستای معرفی بهتر نامزدهای انتخاباتی دانست و از آن به عنوان ابتکاری نو یاد کرد.

به گزارش سينما خبر شبکه دو در توضیح این عملکرد آورده است: «این اقدام که برای نخستین بار شاهد آن هستیم، در راستای معرفی بهتر نامزدهای انتخاباتی و یادآوری مجدد حضور آن‌ها در رسانه ملی برای شرکت در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری صورت می‌گیرد. بر همین اساس سریال شبانه شبکه دو برای دقایقی قطع و لحظه ورود نامزدها به تصویر کشیده می‌شود.

در دو شب گذشته همزمان با ورود سعید جلیلی و علی اکبر ولایتی برای مدت کوتاهی آنتن شبکه دو به لحظه ورود این دو نامزد انتخاباتی به استودیو گفت‌وگوی ویژه خبری سپرده شد.

رسانه ملی با پوشش تصویری زنده لحظه ورود نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محوطه صدا و سیما و پرداختن به حاشیه‌های آن، برشی از شخصیت این چهره‌ها را نیز پیش روی ملت ایران قرار می‌دهد.

این اقدام برای بسیاری از مخاطبان جذابیت ایجاد کرده و می‌تواند در انتخاب آن‌ها تاثیرگذار باشد.»

منبع : سینما خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد