گوناگون

بازيگران چهره توانايي بازيگيري را ندارند

بازيگران چهره توانايي بازيگيري را ندارند

پارسینه: چند بازيگر چهره توانايي بازي در برخي از ژانرها را ندارند.


محمدرضا لطفي، منتقد سينما در خصوص بازي بازيگران فيلم سينمايي "چه خوبه كه برگشتي" گفت: حامد بهداد از آن دست بازيگراني است كه به خوبي از عهده بازي در آثاري متفاوت بر مي آيد اما متاسفانه حضورش در فيلم چه خوبه كه برگشتي و جنس گريم متفاوتش باعث شد به خوبي نتواند از عهده كار برآيد و يكي از بدترين بازي هاي خود را در اين فيلم به نمايش گذاشت.

وي افزود: مهرجويي با انتخاب حامد بهداد و مهناز افشار قصد نمايش گونه ديگري از بازي اين دو بازيگر را در قالب طنز داشت كه محقق نشد و انتظار مخاطبان را برآورده نكرد.

اين منتقد اظهار داشت: بازيگران شاخصه هاي اصلي يك فيلم هستند و باعث جذب مخاطبان مي شوند كه متاسفانه فيلم چه خوبه كه برگشتي با وجود بازيگران خوبش نتوانستند بازي خوبي را به نمايش گذارند.

لطفي خاطر نشان كرد: فيلم هايي چون هامون، اجاره نشين ها از آن دست فيلم هايي بودند كه مخاطبان هم چنان از فيلم و بازيگران لذت مي برند ولي مهرجويي با ساخت فيلم جديدش نتوانست انتظار مخاطبان را برآورده كند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد