گوناگون

محمدحسین لطیفی دودکش را به راه انداخت

پارسینه: در سریال «دودکش» بازیگرانی نظیر هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی و ... ایفای نقش می‌کنند و قرار است چند بازیگر دیگر نیز به عنوان بازیگر مهمان به این پروژه افزوده شوند.

«محمدحسین لطیفی» مجموعه تلویزیونی «دودکش» را به تهیه‌کنندگی «زینب تقوایی» در لوکیشنی حوالی شمیرانات کلید زد.

بنا بر این گزارش، این مجموعه تلویزیونی در 26 قسمت برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است در اردیبهشت یا خرداد سال 92 از این شبکه پخش شود.

در سریال «دودکش» بازیگرانی نظیر هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی و ... ایفای نقش می‌کنند و قرار است چند بازیگر دیگر نیز به عنوان بازیگر مهمان به این پروژه افزوده شوند.

این مجموعه تلویزیونی که داستان آن را «برزو نیک‌نژاد» نوشته؛ داستان زندگی دو خانواده از قشر متوسط جامعه است که در یک قالیشویی کار می‌کنند. آنها به زندگی عادی خود مشغول هستند تا اینکه ...

به گزارش فارس، برخی از عوامل سریال «دودکش» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری، صدابردار: امیر حاتمی، مدیر تولید: صادق آذین، مدیر گریم: ایمان امیدواری و عکس: مهدیه لطیفی.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • mahdi irani

    ممنون از خبر خوبتون . کار های لطیفی همیشه جذاب بوده . بی صبرانه منتظریم ...... با تشکر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد