گوناگون

کارگردان «ششمین نفر»، «زنجیر» می‌سازد

پارسینه: کارگردان سریال «ششمین نفر» که بهمن ماه سال 90 مجموعه‌اش در ایام دهه فجر از شبکه سه به روی آنتن رفت، قصد دارد یک سریال 26 قسمتی با عنوان «زنجیر» بسازد.

کامبیز کاشفی ، با بیان اینکه طرح اولیه‌ی سریال «زنجیر» از جانب خودش ارائه شده است، خاطرنشان کرد: متن این سریال 26 قسمتی اکنون توسط علی‌ اکبر محلوجیان در حال نگارش است و تاکنون حدود 14، 15 قسمت از نگارش کل داستان پیش رفته است. این مجموعه با موضوع اجتماعی درام ساخته خواهد شد.


وی که پس از سریال «ششمین نفر» اکنون مشغول تدارک ساخت یک سریال جدید برای تلویزیون است، درباره‌ی کلید خوردن سریال «زنجیر» اعلام کرد: این سریال که فعلا با نام موقت «زنجیر» در حال نگارش است، قرار است اوایل خرداد امسال کلید بخورد و از عواملی که تاکنون حضورشان قطعی شده است می‌توان به تهیه‌کننده:‌ سعید مرادی و مدیر تصویربرداری:‌ فرشاد سفیدی اشاره کرد، ضمن اینکه برای حضور بازیگران در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با بستن قرارداد آن‌ها را انتخاب و سپس اسامی آن‌ها را اعلام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد