گوناگون

قويترين آلترناتيو كي روش

پارسینه: سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: «رفتن من به تیم ملی بستگی به افراد فدراسیون دارد.»

کلاً مربی با شخصیت و با دیسیپلینی است. زلاتکو کرانچار مربی سپاهان که حالا به یکی از مربیان موفق چند سال اخیر فوتبال ایران شده است تا جایی که زمزمه حضور او در تیم ملی هم از اعماق فدراسیون فوتبال ایران به گوش می رسد. مصاحبه با کرانچار را در آستانه بازی با استقلال بخوانید.

* بازی سختی در پیش دارید می توانید برنده باشید؟
- بله ما می توانیم برنده بازی باشیم. اما تمام سعی خود را می کنیم مقابل استقلال بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. البته بیش از هر چیز به دنبال انجام یک بازی با کیفیت هستیم. من قبول دارم که استقلال تیم قدرتمندی است و این را می پذیرم ولی من به تیم خودم اعتماد دارم.


* فکر می کنید تیم خوبی بسته اید؟
- خب من همیشه به دنبال این نیستم که صرفاً بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرم هدف من این است که بر حسب نیازهایم بازیکن بگیرم خب این اتفاق هم در تیم ما افتاده و من فکر می کنم تیم خوب و کاملی داریم.


* از حساسیت بازی فردا خبر دارید؟
- من به دنبال کسب 3 امتیاز هستم نه چیز دیگری در ادامه سعی می کنم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم. حساسیت بازی به نظر من همان گرفتن 3 امتیاز است.


* حرف هایی شنیده می شود مبنی بر نزدیک شدن شما به نیمکت تیم ملی؟
- خب این بستگی به افرادی دارد که در فدراسیون فوتبال فعالیت می کنند. برای من مربی ایران شدن چالش بزرگ و جذابی است. طبیعتاً خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد تا خودم را نشان بدهم.


* فکر می کنی چرا در این مدت که در ایران هستی محبوب شده ای؟
- نمی دانم شاید این کاراکتر من است اما همیشه سعی می کنم به همه احترام بگذارم. به رسانه ها و مطبوعات و تیم های مقابل و از همه مهم تر به مردمی که طرفدار فوتبال هستند. به نظرم این احترام در نهایت به نفع خودم هست.


* البته از حق نگذریم مربی خوش تیپی هم هستی؟
- این را که از گذشته به ارث برده ام. من از قدیم همیشه دوست داشته ام لباس های مرتبی بپوشم. (با خنده) من در جوانی ام هم خوش تیپ بوده ام.


* امسال با سپاهان چه جایگاهی را پیش بینی می کنی؟
- امسال تمامی مجموعه سپاهان به دنبال کسب قهرمانی هستیم و می خواهیم در تمامی تیم ها به نتایج خوبی برسیم.


منبع: سايت گل

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد