گوناگون

ماهشهر کجاست و چرا باید به آن سفر کنیم؟

ماهشهر کجاست و چرا باید به آن سفر کنیم؟

بندر ماهشهر که در فاصله ۴۵ کیلومتری اهواز قرار دارد، به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های بنادر خلیج‌فارس شناخته می‌شود.

بندر ماهشهر که در فاصله ۴۵ کیلومتری اهواز قرار دارد، به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های بنادر خلیج‌فارس شناخته می‌شود. آب‌وهوای گرم و شرجی این بندر باعث شده مسافران فصول خنک را برای سفر به ماهشهر انتخاب کنند. پس اگر شما هم قصد خرید بلیط قطار ماهشهر را دارید بهتر است در پاییز و یا زمستان اقدام به سفر کنید. از جاذبه‌های دیدنی این بندر قدیمی می‌توان به خور موسی، پارک ساحلی و جزیره غیرمسکونی دارا اشاره کرد‌.

آب و هوای ماهشهر

ماهشهر آب‌وهوای گرم و مرطوبی دارد، به‌طوری‌که رطوبت آن از اواسط مرداد تا شهریور به ۱۰۰ درصد هم می‌رسد. در ماه‌های تیر و مرداد در این شهر، بادهای گرم که به آن تش باد گفته می‌شود، شروع به وزیدن می‌کنند. پس اگر می‌خواهید در تابستان اقدام به تهیه بلیط قطار ماهشهر کنید، بهتر است آب‌وهوای آن را هم در نظر داشته باشید. میانگین سالانه بارش در ماهشهر معادل ۲۳۳ میلی‌متر بوده و حدود ۳ متر از دریا ارتفاع دارد. مساحت این شهر ۲۷۱۳ هکتار است.

جاهای دیدنی بندر ماهشهر

بندر ماهشهر جاذبه‌های دیدنی طبیعی و مذهبی گوناگونی با امکانات تفریحی مختلف دارد که بلیط قطار ماهشهر می‌تواند شما را برای بازدید از این شهر ببرد. خور موسی، پارک ارم، جزیره دارا، زیارتگاه شاهزاده حمزه و پارک ساحلی خور تعدادی از این مکان‌های دیدنی هستند. شما در پارک ساحلی و خور موسی می‌توانید به قایق‌سواری پرداخته و در پارک ارم و جزیره دارا زندگی حیوانات مختلف را از نزدیک ببینید‌. با خرید یک بلیط قطار به مقصد ماهشهر می‌توانید از تمام این جاذبه‌ها دیدن کنید.

خور موسی

یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی بندر ماهشهر با انواع گونه‌های جانوری، خور موسی است. اگر به جانوران دریایی مانند دلفین‌های گوژپشت، فلامینگو، پرستوی دریایی، خرچنگ و انواع ماهی علاقه دارید، می‌توانید با بازدید از این جاذبه طبیعی همه آن‌ها را در کنار هم ببینید. در خور موسی جزایر مختلفی با سواحل زیبا و دیدنی وجود دارد.

همچنین سالانه یک کشتی خور پیما در ایام تعطیلات نوروز خدماتی مناسب به مسافران این مکان ارائه می‌دهد. در حاشیه دریا حدود ۹۰ آلاچیق برای بازدیدکنندگان اختصاص داده شده و می‌توانید در آنجا به تفریح و استراحت بپردازید. بازارچه ساحلی، جایگاه قایق‌سواری، شهربازی و دریاچه‌های ماسه‌ای از دیگر امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده این جاذبه هستند که با تهیه بلیط قطار ماهشهر می‌توانید به این بندر سفر کرده و از آن بازدید کنید.

پارک ساحلی خور

اگر به دنبال پارکی خوش‌آب‌وهوا نزدیک دریا در ماهشهر هستید، پارک ساحلی خور بهترین گزینه است. این پارک در حاشیه ساحل خور بندر ماهشهر قرار داشته و با تفریحاتی مانند جایگاه قایق‌سواری و دریاچه ماسه‌ای تفریحی و شهربازی توانسته گردشگران زیادی را مجذوب خود کند. در تمام اوقات سال می‌توانید هنگام سفر به بندر ماهشهر از این جاذبه دیدن کنید.

زیارتگاه شاهزاده حمزه

بندر ماهشهر علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های مذهبی هم مانند زیارتگاه شاهزاده حمزه دارد. باتوجه‌به روایات و نقل‌قول‌ها این امامزاده، فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) است که پس از روانه شدن امام رضا به کشور ما، ایشان نیز به ایران آمدند. اگر به زیارت و جاذبه‌های مذهبی علاقه دارید، توصیه می‌شود از این امامزاده هم هنگام سفر به ماهشهر بازدید کنید.

جزیره دارا

جزیره دارا یکی از جزیره‌های غیرمسکونی ایران است که توسط تهیه بلیط قطار ماهشهر می‌توانید به آن بروید. این جزیره که در خلیج‌فارس واقع شده از جاهای دیدنی استان خوزستان بوده و در دهانه خور موسی قرار دارد. جالب است بدانید که جزیره دارا مکانی برای تخم‌گذاری پرستوهای دریایی نیز است. برای بازدید از این جزیره غیرمسکونی که به‌عنوان پارک ملی هم ثبت شده است، حدود نیم ساعت زمان لازم خواهید داشت.

پارک ارم ماهشهر

پارک ارم ماهشهر از تفرجگاه‌های وسیع و سرسبز این بندر محسوب می‌شود‌. از امکانات این پارک زیبا و بزرگ می‌توان به سینما روباز و قایق‌سواری اشاره کرد. اگر به حیوانات و مخصوصاً پرندگان علاقه دارید، بازدید از پارک ارم برایتان به تجربه به‌یادماندنی‌ تبدیل خواهد شد. در این پارک می‌توانید از باغ حیوانات و پارک پرندگان بازدید کرده و زندگی جالب آن‌ها را از نزدیک تماشا کنید‌. این پارک که مساحت آن حدود ۲۰ هکتار است با گل‌ها و درختان انبوه خود به‌عنوان یک پارک جنگلی بزرگ معرفی می‌شود.

سوغاتی های ماهشهر

ماهشهر علاوه بر جاهای دیدنی، سوغاتی‌های زیبا و خوش طعمی اعم از انواع خوراکی‌ها و صنایع‌دستی دارد که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. خرما، شیرینی حلواشکری، کلوچه‌های شیرین و انواع ماهی و میگو از سوغاتی‌های بسیار خوشمزه این بندر هستند. اگر روزی به‌وسیله بلیط قطار ماهشهر به این بندر سفر کردید، می‌توانید از صنایع‌دستی ماهشهر مانند سفال، گبه، عبا حصیر و گرگوری هم به عنوان یادگاری از این بندر خرید کنید.

بهترین زمان سفر به ماهشهر

ازآنجایی‌که ماهشهر شهری جنوبی با آب‌وهوای گرم و شرجی است، توصیه می‌شود در فصول خنک به این بندر سفر کنید. اگر می‌خواهید سفری راحت و بدون مشکل داشته باشید، بهتر است بدانید تابستان زمان مناسبی برای بازدید از این شهر نیست؛ زیرا دمای این بندرگاهی تا ۶۹ درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. از خرداد تا تیرماه بادهای بسیار گرمی که به آن‌ها تش باد (به معنی باد آتشین) می‌گویند، می‌وزند. فصول خنک مانند پاییز و زمستان بهترین زمان برای خرید بلیط قطار ماهشهر و بازدید از جاهای دیدنی آن است. در این فصول به دلیل کاهش رطوبت و گرما می‌توانید از تفریحات دریایی نهایت لذت را ببرید.

سخن پایانی

بندر ماهشهر در جنوب استان خوزستان واقع شده و به دلیل تفریحات آبی و جاذبه‌های طبیعی محبوبیت بالایی بین گردشگران دارد. اگر بلیط قطار ماهشهر را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید هنگام برگشت سوغاتی‌هایی زیبا برای اطرافیان خریداری کنید، می‌توانید انواع خرما، شیرینی، حلوا و سفال بخرید. از جاهای دیدنی این بندر می‌توان به پارک ارم که تفرجگاهی سرسبز و زیبا با دریاچه مصنوعی و باغ حیوانات است، اشاره کرد.

ارسال نظر

  • سعید

    فاصله اهواز تا ماهشهر بیش از صد کیلومتر و حدود صدو بیست کیلومتر است نه چهل و پنچ کیلومتر

    • همومن

      5=10
      چرا شرور میگی خب برو همون دهات کوره آیی که بودی تو شهر صنعتی چرا میایی کار می‌کنی و میخوری
      حتما هم خودت دزدی
      چرا مردم یه شهر را میگی خرابه ودزد

    • ارش

      27=17دزد هم خودتی
      خب برو ولایت خودت که دزد نداره

  • امید

    اخه ماهشهرم شد شهر واسه مسافرت؟؟؟
    شهر صنعتیه نه مسافرتی!!
    خور موووج،شاهزاده حمزه،،همه اینجا ها رو که نام بردی خرابه هایی هستن که پاتوق افراد شرور و دزدها هست..
    واقعا نمیدونم واسه چی این شهر رو واسه مسافرت معرفی کردی..ضمن اینکه من خودم توی این شهر زپرتی زندگی میکنم...

    • حسینی

      باسلام.
      هر شهری واسه مردمش عزیزه.اون بومیهای ماهشهر که واقعا از خجالت شهرشون درومدن باید گفت که شما ایجوری شهرتون رو تخریب میکنید چه رسد به غیر بومی. شما ها که نون خودنتون از همین شهر چرا بی انصافی میکنید؟
      همچنین اونهایی که ماهشهری نیستن و دارن تو این شهر پول پارو میکنن میخوام بگم اگه این شهر واسه زندگی هیچی نداره خوب پیشنهاد واست دارم.تشریف ببر همون شهر خودت چرا اومدی تو این دهات.برو ببینم اونجا چه به چه کاری مشغول میشی.راسی یکی غز دوستان چنتا بز و‌گوسفند تو شهر شما داره خواهشا رفتی شهرخودتون اگه لطف کنید مواظب بز و‌گوسفند رفیق ما هم باش

      • ماه

        کابر امید زر نزن مطمئنم اصن نمیفهمی ماهشهر کجاست که حرف مفت میزنی ،اتفاقا پاییز و زمستان و عید نوروز مسافرای خیلی زیادی به ماهشهر سفر میکنن،ماهشهر واقعا زیباست،
        هر شهر ایران که نگاه کنی دزد داره زوم کردی به ماهشهر ،

    • جمال

      من بچه ماهشهرم بچه خور می‌خوام بدونم کی از ماهشهر اینقدر تعریف کرده جازبه های تاریخی جان تو اینقدر تعریف نکن حیجان دیونه مون کرد مردم عبود فرض کردی

  • علیرضا

    با سلام
    ضمن دعوت از همه هم وطنهای عزیز جهت سفر به شهرم ماهشهر فقط ماهشهر یکصد کیلومتری اهواز هست.
    ارادتمند شما علیرضا حیدری

  • حمید

    ماهشهر و مسافرت ؟ شوخی خنده داری بود

  • محمود

    سلام .عکس مربوط به آبشارهای تاریخی شهرستان شوشتر است .نه ماهشهر .چرا مردم را به اشتباه می اندازید.

  • پرستو

    با سلام‌واحترام
    بندر ماهشهر هرگز شهر مناسبی برای تفریح نیست . ضمن اینکه ساکن و بومی ماهشهر هستم .
    این مکان هایی که نام برده شد اصلا مکان های مناسبی برای تفریح نیستند . علاوه بر گرمای طاقت فرسا ، دارای آلودگی بسیار و آب شرب غیر قابل استفاده می باشد . با تعریف های بیهوده ، برنامه ی سفر مردم را خراب نکنید . قطعا هر مهمانی که به شهر ما بیاید روی چشم ما جا دارد . اما این مهمان گرانقدر ، قطعا قصد دارد هزینه و وقت مهم خود را صرف استراحت و سفر خاطره انگیز کند . خود ما که بومی این مکان هستیم . با چنین شرایطی به سختی در حال گذران زندگی هستیم .

  • امین

    چیزی به جز گرما٫شرجی و ناراحتی نداره واقعا تعجب میکنم چطور اینحارو انتخاب کردین ما خودمونم از اینجا فراری هستیم

  • گم نام

    ماهشهر تا اهواز صدو بیست کیلومتر ما اینجا خفقان متلقیم آخه اینجا چه چیزی داره که مردم بلشن بیان برای تفریح آخه ایذه باغملک دزفول شوشتر اینهمه جاهای دیدنی استان خوزستان آبادان خرمشهر اینجا منطقه صنعتی نه تفریح

  • بی نام

    اخه ماهشهرچی داره علکی مردم روگول میزنین پرازدزده چرعت داری ساعت ده شب به بعدبیابیرون والله بخدا

    • .

      چرا حرف مفت میزنی هر شهری مناطق جرم خیز داره که معمولا در حاشیه شهر هستند اتفاقا ماهشهر جز امن ترین شهرهاست
      اکثر مردم ماهشهر به علت گرما بعد از غروب بیرون میرن و تا نیمه شب مردم در پارک‌ها و خیابان‌ها تردد میکنن

    • مسعود دهدارنسب

      سلام من افتخار این را دارم که در میان مردم مهماندوست و خونگرم ماهشهر هستم بندر ماهشهر دارای زیباترین خوریات خاور میانه و خوش طعم و لذیذ ترین ماهیان ممتاز خلیج همیشه فارس است یکی از زیباترین و متنوع ترین پارک ها را دارد مهد دریانوردی و بنادر کشتیرانی و پتروشیمی نیز هست که همه این ها میتواند دیدنی باشد به شرط احقاق حق شهروندان مظلوم که فقط سموم پتروشیمی نصیب شأن شده و صیادی را که پر درآمد ترین صیادان کشورهای منطقه نیز بود به فقر کشانده و و و و و ،،،،

    • امیرعباس

      من که ساکن ماهشهرم برای من همین گرماش بهشته دیارمه ودوستش دارم لطفااونایی که ازش انتقادکردن نظرشون براخودشون نگه دارن اتفاقاماهشهرخیلیم زیباست که متاسفانه ازکم کاری مسئولانه که به این روزافتاده اگه بهش رسیدگی بشه بخصوص توپاییزوزمستان واقعابهشت میشه

    • امیرعباس

      درضمن یه جای ایران روبگوکه دزدنداشته باشه لطفابه مردم شریف ماهشهرانگ دزدی نزنید دزدهمه جاهست

  • امیرعلی اسدی

    تمامی سواحل که نام بردید مکان دیدنی ندارند وتمامی سنگلاخ هستن دریغ از یک متر شن برای ساختن ساحل وتمامی سواحل در اختیار پتروشیمی هستند به نظر من اصلا گزینه ی خوبی برای مسافرت نیست من بعد از بیست سال زندگی در ماهشهر برای تفریح به شهرهای اطراف میروم

  • امیر جریدی

    گول این تبلیغات را نخورید ماهشهر فقط محل درامد استان های دیگر است وهیچ جاذبه ومکان گردشگری ندارد

  • قاسم

    چرا به ملت آدرس اشتباه میدی عکس آبشار شوشتر رو‌گذاشتی بعد در مورد ماهشهر صحبت میکنی من اهل ماهشهرم اینجا فقط صنعت داره هیچ جای دیگه ای واسه دیدن نداره

  • علیرضا عسکری

    همش دروغ محضه اصلا و ابدا اطلاعات و تصاویر مربوط به ماهشهر نیست همش چرت و چرنده
    دروغگو ها

  • توفیق

    آقا ماهشهر خیلی بیش‌تر از 45 کیلومتر فاصله داره تا اهواز حداقل 150 کیلومتره درضمن اون عکس اولی ربطی به ماهشهر نداره اون که شوشتره 😂😂😂

  • ابوالفضل بختیاروند

    من زاده‌ و ساکن ماهشهر هستم و قسم میخورم هرکس بیاد اینجا از زندگی کردن پشیمون میشه...
    چون ی شهر فقیر و هیچگونه امکاناتی نداره...

  • امید

    چرا اینقدر بد از ماهشهر گفته می شود .بهتر است که با خواست و اراده مردم ومسولین این شهر او را تبدیل به یک شهر دیدنی وبا جاذبه کرد.

  • حسینی از ماهشهر

    کی گفته ماهشهر در ۴۵ کیلومتری اهوازه ؟!!!
    آزاد راه خلیج فارس ک نزدیکترین راه ب اهوازه ۹۰ کیلومتره ، نمیدونم این ۴۵ کیلومتر رو چجوری و از کجا تا کجا حساب کردن ؟!!

  • مستر

    خاک بر سرت با این مطالب بیهودت

  • ناشناس

    استاد اول تحقیق کن بعد مطلب بنویس اولا عکس مربوط به سازه های ابی شهر شوشتر هست دوما مسافت از اهواز رو اشتباه زدی
    لطفا اطلاعات غلط نده

  • محمد

    ماهشهر😃

  • A

    نویسنده محترم خواسته یه متنی نوشته باشه، متاسفانه خود ماهشریا از شهرشون فرارین، امنیت زیر صفر،هواش همیشه الوده و سمی،و بازارش هم که فوق العاده گرونه

  • مهدی غفاری

    دوستان من اهل ماهشهر هستم متأسفانه خوزستانی ها رو برای کار گرفتن مثل خدنگ داریم کار میکنیم ولی هیچ استراحتی و هیچ پاداشی و هیچ توجه ای به ما نمیشه همین ما هستیم که کشور رو سر و پا نگه داشتیم ما این ور داریم از گرمی می‌میریم بعد شهر های دیگه مثل تهران باید عشق و حالش رو ببرن

  • صبر

    ماهشهر اومدی به ... خوردن میوفتی

  • سعید

    سلام خدمت هموطنان عزیز هر چه تو این مقاله ذکر شده دروغ محض میباشد بنده بزرگ شده ماهشهر هستم یک شهر صنعتی میباشد

  • مهدی

    چطور روتون میشه مطلب مینویسین و مردم رو جذب به مسافرت میکنید؟

  • صادق

    خیلی قشنگ شعر گفتی عزیزم قطار جون بیشتر تبلیغ برای شرکت ریلی بود، هیچی نداره ماهشهر، فقط جزیره دارا

  • فرهاد

    فقط خواستم بگویم که ماهشهر بندر ندارد و هرچه این نویسنده گفت دروغی بیش نیست ،،،به شهر بندر شاهپور بندر امام خمینی فعلی سفر کنید که در ‌پنج کیلومتری ماهشهر قرار دارد و بندر امام خمینی دارای ۴۵اسکله تجاری تجاری می باشد و شهر سربندر در کنار این این بندر تجاری یکی از شهرهای زیبای جنوب خوزستان می باشد در ضمن فاصله بندر امام خمینی و شهر ماهشهر از اهواز مرکز استان ۱۱۰کیلومتر بوده که اتوبان خلیج‌فارس نامیده می شود

  • فرهاد

    همچنین صنایع بزرگ پتروشیمی منطقه ویژه بندر امام خمینی در کنار بندر امام خمینی که یکی از بنادر مهم جنوب ایران می باشد و همچنین شهر سربندر که از اقوام گوناگون مثل ،کوردها،عربها،ترکها،لرها،جنوبی ها تشکیل شده و در کنار بندر تجاری و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به فاصله ده کیلومتری شهر ماهشهر سفر کنید

  • کامران

    فقط و فقط برای خرید بلیط قطار این همه دروغ سر هم کردید؟ اصلا فکر اون بنده خدایی رو نمی کنید که با خوندن این متن تبلیغاتی شما برنامه سفر به ماهشهر رو می چینه و وقتی میاد اینجا با سراب مواجه میشه؟ رفتن به این دو تا جزیره ای که نام بردین به این راحتی نیست. هیچ امکانات رفاهی و تفریحی هم نه تو اون دو تا جزیره و نه تو اون پارک خورموسی وجود نداره. پارک ارم هم به علت نزدیکی به رود جراحی در اغلب روزهای سال مملو از پشه هست. خود بومی های بندر ماهشهر هم جایی برای تفریح ندارند.
    عکس آبشارهای شوشتر رو گذاشتید و مردم رو با تعاریف تو خالی فریب میدین برای اینکه بلیط قطار رو بفروشید!

  • علیرضا

    بابا الکی نگید به مردم، من خودم ماهشهر زندگی میکنم همه این عکسا هم الکیه هیچ جای تفریحی نداریم

  • parizad

    تیتر خبر که کلی خنده دار بود😂واسه کنجکاوی مطالبو دیدم. شاهزاده حمزه دقیقا کجاست؟ همونی که بر و بیابونه؟ من ماهشهر زندگی میکنم و آرزومه برم اردبیل زندگی کنم حالا دیر یا زود بالاخره میرم و خلاص میشیم ازین همه آلودگی، ضمنا از من میشنوینا اصلا نیاین ماهشهر رد بشید برید هیچ جای تفرج گاهی نداره. زندونه که از گرماش مجبوریم توخونه قایم شیم

  • مهدی

    جان هرکی دوست داری نیا ماهشهر داداش ما فراری هستیم از گرما

  • فاطمه

    واقعا خنده دار تعجب کردم که زدین ماهشهر تفریح با تمام نظر دوستان موافقم و باید بگم من خودم ساکن این شهرم اینجوری که تعریف کردن کاملا اشتباه و ساحلی ک ازش تفریح کردن پر از بوی لجن..

    و درضمن پارک ارم که گفتن پر از پشه که پنج دقیقا نمیتونی توی این مکان بمونی..

    اینجا فقط پر از اختلاس گر هست

  • مریم

    چیزی نوشتید که باعث تعجب همه همشهریان و هم استانی ها شده ماهشهر که روی پول و نفت خوابیده اما شهرش هیچ چیزی نداره فقط شده منبع درآمد زایی شهرستانی ها
    یه بیمارستان درستی نداره یکی نیست بیاد داخل این شهر نظارت کنه ببینه بابا این شهر صنعتی چرا وضعش نابه سامانه از مسؤلین محترم خواهش میکنیم بیایید نظارت درست حسابی به این شهر کنید ماهشهر آبروی ایرانه

  • محمد

    واقعا این متن جدی نوشتی یا برای مسخره بازی من خودم ماهشهر زندگی از گرما جرعت ندارم بیام بیرون

  • احمد

    آبشار شوشتر هست اونجا... در خوزستان شهرهای دزفول شوشتر خوبن امنیت هم دارن.. البته ماهشهر هم مردمش خوبن ولی شهر صنعتی هست

  • حمد

    لطفاً الکی عکس شهرهای دیگه رو برا شهر دیگه نزارید الان عکس شوشتر رو گذاشتین برا ماهشهر من خودم بچه خوزستان هستم فقط آدرس عکس بالا داخل ماهشهر رو به من بدید تا ببینم کجای ماهشهره

  • حسن

    با سلام.ماهشهر برای سفرکردن هیچ وقت نبوده و نیست.چون مسئول خوب و دلسوز نداشته ونداره.

    • اسمعیل

      با سلام خدمت دوستان بله عکس مربوط به آبشارهای شوشتره این بنده خدا هم خواست بگه بله ما هم شهرمون قشنگه یه جاذبه هایی داره اشکال نداره بیخیال بچه است هنوز عقلش کامل نشده همه چیزو رنگی و قشنگ میبینه

  • حسین

    با سلام.ماهشهر نه برای زندگی خوب و نه برای سفر.

  • هادی

    به عنوان یکی از ساکنین به هیچ وجه بندر ماهشهر را برای سفر و گردشگری توصیه نمی کنم و آنچه که در این مقال به آن پرداخته شده بسیار اغراق آمیز و حتی غیر واقعی است.

  • سارا

    اون عکس اولی که فک کنم شوشتره اگه اشتباه نکنم.
    اگه کسی به پیشنهاد شما پا شد رفت ماهشهر یه عالمه بد و بیراه نثارتون میکنه. دیگه از من گفتن😄

  • زلزله

    🤣🤣🤣 واقعا خوب خندیدم اولا فاصله تا اهواز 90کیلومتر هست وهرچی داره از صدقه سری سربندر داره که خور داره پارک ساحلی وبندر و منطقه ویژه داره وخیلی باحاله نه ماهشهر

  • دانشور

    یعنی ماایرانیا به دروغ گفتن عادت کردیم بوب الان که داری از جاذبهای ماهشهر صحبت میکنی خجالت نکشیدی ماهشهر یعنی چی جاذبه داره بازاراش میگی یا خیابانهاش میگی یا سرسبز باغات رودخانهاش چی مثلان ماهشهر عبارت از شهرک پترشیمی وموادسمی فقط دیگه هیچی نداره خودم ماهشهری هستم

  • تنگسیر

    سلام ماهشهر چه جاذبه ای داری این عکس که مربوط میشه به دزفول چه سوغاتی داره بجز گرما و خاک وقتی که زمستان میشه بارون بزنه خیابان ها میشه گل،چرا مردم رو سرکاری می زارید بگو می خوام بیلط قطار رو بفروشم ،😅

  • گوریل

    داداش کجا بردنت و گفتن اینجا ماهشهر😅جان من سالمی حالت خوبه🥴چیزیت نشده بعدش

  • سعید

    سلام بنده زاده ماهشهرم و در کل ۵۸سال که ماهشهریم آقا این نوشته ها همش چرته خواهشأ برای سلامتی خودتون که شده حداعقل تابستون به اینجا گذر هم نکنید فقط از برج ۹تا ۱۲ هوا خوبه ،،،این خور و جزایری هم که داره ۷۰درصد ماهشهریا خودشون به چشم ندیدن اینایی هم که اینجا اظهار تعصب ماهشهر رو دارن همه ماهشهریای قدیمی هستن که از گرما و هوای آلوده ناشی از پتروشیمی ها فرار کردن به شهرای شمالی و تعدادی هم در آینده نزدیک در شرف فرارند😑

  • یاسین

    لطفاً تصحیح کنید:
    اولاً ماهشهر در ۱۱۰ کیلومتری اهواز هست.
    ثانیاً عکس اول اصلاً متعلق به ماهشهر نیست و احتمالاً مربوط به شوشتر باشد.

  • امیر

    یکی از بدی های فضایی مجازی اینه که هر بیسوادی مطالب چرند رو پخش می‌کنه .... نویسنده محترم ...‌ شما ماهشهر رو با شوشتر اشتباه گرفتید ...

  • کیارش

    دورود با ادب و احترام
    عکس ارسالی در سر تیتر خبر مربوط به ابشارا شوشتر می باشد چه ارتباطی به ماهشهر داره . باتشکر

  • مینا

    حالا ماهشهر که بهتر از سربندر که نه شهردار درست حسابی داره نه شهر تمیز نه بیمارستان یه بیمارستان ساختن فقط اسم بخشهاازهر دیوارش اویزونه اما دکتر ومتخصص نیست کللا داره خاک میخوره از مهاجرهای کورد ولر هم نگم که شهر وپرجمعیت کردن کارواز بومیها گرفتن هیچ وقت هم راضی نیستن جاذبه گردشگری هم کلاا نداره

  • محمد

    آخه این اراجیف رو از کجا درآوردی عکس شوشتر رو زدی نوشتی ماهشهر
    ۱۲۰ کیلومتر تا اهواز رو زدی ۴۵ کیلومتر جاذبه گردشگری چی داره ماهشهر خورموسی کی میتونه بره که تبلیغشو میکنی یکم تحقیق کن بعد شروع به تبلیغ کردن کنین

  • سرباز

    ماهشهر ساحل زیبایی دارد که متاسفانه توسط شرکت‌ها و...آشغال شده واگر رسیدگی بشه به ساحل برای تفریح وکار بهتر از خیلی جاهاست .مردمش هم مهمان‌مهماننواز هستند

  • علی

    من ساکن ماهشهرم ولی بزرگترین آرزوم فرار از این شهر نفرین شدست

  • دنی،دلی

    برو در قوطیتو بزار همش دروغ نوشتی😂😂😂😂

  • Ali

    باسلام خدمت هم وطنان عزیز همین طور که میدونید بعضی ها از ماهشهر به خوبی وبعضی ها به بدی یاد کردن که این از خصلت آدماست که نمک میخورن نمکدون میشکنن درسته که ماهشهر آب وهوای گرمی دارد اما از نظر کار وامور اجتمایی یکی از شهرهای مهم ایران هست به خواطر این از هر زبان ونژادی در ماهشهر پیدا میشه هر شهری هم آدمای شر وهم فرهنگی داردکه باید با آنها ساخت اگه ماهشهر زیاد جای تفریحی ندارد بخاطر این است که مسئولین اکثرا غیر بومی هستن این هم از سیاست دولت هست چون نمی‌خوان ماهشهر شهری زیبا باشد وگر نه با این همه شرکت پتروشیمی حالا باید شهر ما یکی از زیباترین شهرهای ایران باشد

  • مهدی

    نویسنده رو فاز گل بوده

  • مهدی

    ماهشهر شهر جهنم با عقب ماندگی فراوان آب سالم شرب ندارند

  • احسان

    حاجی پس چرا عکس آبشارهای شوشتر رو گذاشتین؟؟؟ شوشتر کجا ماهشهر کجا

  • سیدعلیرضا

    بنام خدا
    معلومه خودت تاحال ماهشهرنرفتی عکسی که گذاشتید مربوط به شوشترمی باشد فاصله اهواز ماهشهر بیش از۱۰۰کیلومتره

  • Ahmad

    متاسفم براتون. با سواد در حد راهنمایی هم الان میدونه آبشارها شوشتر کجاست.

  • جمشید کرمی

    سلام فاصله اهواز تا ماهشهر ۱۰۰ کیلومتر می باشد

  • کریم صلیحاوی

    باسلام من اهل ماهشهر وزاده وبومترین ماهشهر عزیزم هستم.چرا بعضیها جای که اومدن سکونت کردن ومردم شریف ماهشهر را دزد معرفی می‌کنند موندن اونجا وسط دزدا...آخه بی وجدانها ماهشهر به نوبه خودش زیباترین.چون بندر ودریا ورودخانه وخور وکارهای ساحلی .وجزیره..وجامجم این همه جای تفریحی نیست..اینهمه هتل وجا ..کسای که گفتن ماهشهر خوب نیست باور کنید اهل ماهشهر. نیستند خودشان را جای بومیها میدارن...مردمش اعصاب ندارن درسته ولی مهمان نواز وغریب پرستن.چرا نامردی می‌کند وحرف مفت می‌زنید.خواهشن ماهشهر رها کنید وباید جای که خوش باشه.

  • ستار

    درود ، آدرس رو اشتباه داده ، خواسته مسجدسلیمان رو توصیف بکنه 😀😀😀😀

  • علی

    اولاً تصویر بالا مربوط به شوشتر است
    ثانیاً شهر محرم وفاقد هرگونه امکانات است
    ثالثا فاصله آن تا شهر اهواز بیش از صد کیلومتر است

  • یه باز نشسته

    اول اینکه بندر ماهشهر 120کیلومتر با اهواز فاصله داره و دوم سوغاتی هم خرماو رطب و ماهی و میگو در ضمن صفالگری نداره و سوم عکس اول که گذاشته شده هیچ ربطی به ماهشهر نداره در ایام نوروز بندر صادراتی ماهشهر ودیدن کشتی های غولپیکر

  • مانی

    عکس اولی ماهشهر نیست که ... آبشارهای شوشتره

  • ناشناس

    فقط واسه فروش بلیط قطار ......
    کلا ماهشهر رو اشتباه معرفی کردی هر چی گفتی هم اشتباهه
    فاصلش تا اهواز روچطوری حساب کردی
    بعدش اون عکسی که اول گذاشتی مال کجاست
    بلیط قطار بلیط قطار بلیط قطار

  • حمید

    بخدا هیچی نداره جز پتروشیمی که خیرش برای غیربومی هست ومدیران پروازی

  • کاوه

    این عکس پروفایل واسه آبشار شوشتر هستش نه ماهشهر

  • زکیه جون

    سلام آسیاب آبی شوشتر چه ربطی به ماهشهر داره ؟؟؟؟
    عکس اولی رو میگم ...

  • محمدرضا

    همش تبلیغ خرید بلیط قطاربودفقط..بقیه ی تعریف وتمجیدهاهمش بزرگنمایی بود..ماشهرسفال وحلواشکریش کجابودماشهرحتی یه دونه خرماهم تولیدنداره تنها ماهی ماشهر محصول خودشه که اونم به دلیل آلایندگی پتروشیمی ها آلوده ترین وسمی ترین ماهی دنیاست..فاصله شم بااهواز بیش از100کیلومتره..خواستید بلیط قطاربخرید اینام بدونید..خودمم اهل ماشهرم

  • حسین

    ماهشهر ۱۰۰کیلومتری اهواز هست 😁

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار