گوناگون

وزارت ورزش هیچ کمکی به فوتبال نکرده است

پارسینه: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خیلی از آقایان دوست نداشتند که تیم ملی به جام جهانی صعود کند وگرنه کمک‌هایی انجام می‌دادند.

حیدر بهاروند در خصوص لغو اردوی پرتغال به علت کمبود منابع مالی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تمام اردوهای ما لغو شده، قرار بوده وزارت ورزش به فدراسیون کمک کند اما تا کنون این امر صورت نگرفته است، هزینه‌ها سه برابر شده اما هیچ کمکی از سوی وزارت ورزش صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: صدا و سیما هم در مورد حق پخش تلویزیونی و تبلیغات کوتاه نیامده و همچنان مشکلات مالی گریبان‌گیر فدراسیون فوتبال است. اگر کمک نشود این موضوع بیشتر هم خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تیم ملی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند و با این مشکلات لطمه نخواهد خورد، تاکید کرد: صددرصد تیم ملی لطمه می‌خورد، خیلی از آقایان مایل نبودند تیم ملی راهی جام جهانی شود، سال گذشته قرار بود 13الی 14 میلیارد به فدراسیون کمک شود اما آنچه که من شنیدم تنها 1.5 میلیارد پرداخت شده است.

بهاروند یادآور شد: دولت جدید قول داده تا این مشکلات را برطرف کند، تیم ملی یعنی مردم و اگر این تیم مشکلات داشته باشد و لطمه ببیند مردم ضربه خواهند خورد، باید منتظر بود تا دولت جدید کاملا شکل بگیرد. این موضوع زمانبر است. سرپرست وزارت ورزش و جوانان دید خوبی نسبت به فوتبال دارد و امیدوارم که این مسائل برطرف شود.

وی در مورد برگزاری دیدارهای دوستانه تصریح کرد: ما به علت مشکلات مالی نتوانستیم در فیفا دی بازی دوستانه برگزار کنیم، همه تیم‌ها بازی کردند اما ما نمی‌توانیم با تیم‌های آسیایی هم روبرو شویم، زیرا بازی با آنها دردی را دوا نمی‌کند، حالا به لبنان 5 گل هم بزنیم نمی‌توانیم کیفیت فنی خود را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد