گوناگون

ترافیک پیاده رو شریعتی به خاطر ۳ پرسپولیسی

ترافیک پیاده رو شریعتی به خاطر 3 پرسپولیسی

پارسینه: حضور ناگهانی سرپرست و دو بازیکن پرسپولیس حوالی سینما ایران در خیابان شریعتی، باعث ایجاد ترافیک شدید در پیاده رو این خیابان شد!

پارسینه: حضور ناگهانی سعید شیرینی، محسن بنگر و سیدمهدی سیدصالحی در یک فست فود حوالی سینما ایران در پیاده رو خیابان شریعتی باعث جلب توجه مردم، رهگذران و ساکنین این منطقه شد.

شب گذشته سرپرست پرسپولیس و دو بازیکن این تیم که برای صرف شام به فست فود کنار سینما ایران (واقع در خیابان شریعتی) مراجعه کرده بودند، با استقبال گرم مردم منطقه روبرو شدند و دقایقی به خاطر مردمی که با سیدصالحی، بنگر و شیرینی عکس یادگاری می گرفتند و در حال گپ زدن با این 3 پرسپولیسی بودند، در پیاده رو خیابان شریعتی ترافیک به وجود آمد و مردم عادی و رهگذران هم متوجه حضور پرسپولیسی ها شدند.

سیدصالحی که در حال عبور از همان محدوده بود، گفت: «به اتفاق آقای شیرینی و محسن بنگر برای انجام کاری به خیابان شریعتی آمده بودیم که آقای شیرینی پیشنهاد داد همین حوالی شام بخوریم. مردم به ما لطف دارند و دقایقی هم کنار شهروندان عزیز ایستادیم و عکس یادگاری گرفتیم.»

سرپرست پرسپولیس هم با تعجب و به شوخی گفت: «شما خبرنگاران این جا هم ما را رها نمی کنید. نکند ما را تعقیب می کردید؟!»

ارسال نظر

  • ناشناس

    چرا جريمه نشدند بابت اين ترافيك ؟ چون مدير عاملشون رييس راهنمايي و رانندگي بوده ها

  • علی شریفی گرم دره

    اخه من میخوام بدونم عکس گرفتن با شیرینی که همش تو ورزشگاه خوابه چه جذابیتی براتون داره مردم ما خیلی بدبختن این اقا رو هم بخاطر پولش اوردن به پرس پول لیس اگه نمیدوستید بدونید.بنگر وسید صالحی کین دیگه نمیشناسمشون4444444444444444444444444444444

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد