گوناگون

نارضایتی مهاجم استقلال ازخریدهای نیم فصل

پارسینه: محمدقاضی برخلاف آنچه مسئولان باشگاه استقلال وانمود می کنند از شرایطش در این تیم راضی نیست و اگرفرزادحاتمی به جمع آبی ها اضافه بشود او خواستار جدایی از استقلال خواهد شد تا در تیم جدید شانس بازی کردن داشته باشد...

قدس آنلاین: مصاحبه که از قول محمدقاضی در سایت باشگاه استقلال می بینید با واقعیت چندان همخوانی ندارد. این بازیکن به شدت از خریدبرخی بازیکنان در نیم فصل ناراحت است و حتی به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده چنانچه بازیکنانی در پست او به خدمت گرفته شوند استقلال را ترک خواهد کرد. پیگیری های خبرنگارقدس آنلاین باعث شد تا دقایق کوتاهی با خود قاضی پیرامون احتمال جدایی از استقلال گفت و گو بشود. بخشی از صحبت های قاضی به خواسته این بازیکن نزدقدس آنلاین به صورت امانت باقی می ماند اما از قول مهاجم استقلال می توان این مطالب را نوشت:« اتفاقاتی افتاده که من نمی خواهم آن را باز کنم. فقط در همین حد می توانم بگویم که طی روزهای آتی تکلیفم با باشگاه استقلال روشن خواهد شد. قراراست جلسه ای با مسئولان باشگاه داشته باشم و در آن جلسه حرف هایم را بزنم اگرنتیجه این جلسه مثبت بود که مسلما در استقلال خواهم ماند در غیر این صورت تصمیم دیگری می گیرم.»

تحقیقات نشان می دهد قاضی از جذب فرزادحاتمی به شدت ناراحت است. او به طور غیررسمی گفته که اگر این بازیکن به استقلال بیاید تیمش را ترک خواهد کرد. در این میان شایعه معاوضه قاضی با محسن مسلمان هم شنیده می شود که برزو این جا به جایی چندان دور از ذهن نیست.

عمده دلیلی که موجب می شود قاضی نگران آینده خود در استقلال باشد نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال است. قاضی دوست دارد در ماه های منتهی به جام جهانی فوتبال در تیم باشگاهی اش فیکس بازی کند تا شانس حضور در این تورنمنت عظیم را از دست ندهد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد